Gå til innhold

Hvilke bilstoler passer på teutonia s3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

DET lurer jeg på! Vi får bilstoler, også har jeg veldig lyst på en s3 (som tusen andre her:D) og lurer på om jeg kan bruke Acta Craco eller Graco eller hva de stolene heter på vognen? Funker det er jo saken klar! Ellers, hvilke modeller funker på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke Acta Graco passer på Teutonia nei. Men Maxi Cosi gjør det hvertfall. Og Teutonia sitt eget sete, Tario. Mulig at Britax Rømer også passer.

Skrevet

Klippet fra Teutonias hjemmeside:

både babystolen Tario (babystolgruppe 0+) fra teutonia og babystolene fra Römer og Maxi Cosi kan monteres på understellet ved hjelp av adapter (tilbehør)

altså desverre ikke Graco....

Skrevet

Teutonia sin egen stol Tario er den samme som Acta Graco logico S , bare med annet stoff. Om Acta Graco kan monteres på Teutonia sine vogner vet jeg ikke, men hvis du ønsker deg Acta Graco stolen, er da kanskje Tario et alternativ?

Skrevet

Vi kjøpte S3 på Babyproffsen i Sverige, og av selgeren ble vi anbefalt å kjøpe Acta Graco + adapter til vogna - så den skal passe :)

Har ikke testa, så håper ikke vi ble lurt..

Skrevet

Saken er at jeg har fått to graco seter av søstern min, en til hver bil, så lurte jo på om jeg kunne kjøpe vogna:D Det høres jo sånn ut på dere, hvis det bare er ett adapter som skal til er jo saken biff:) Tusen takk for svar!

Skrevet

Ring Happyland på Svinesund imorgen og spør, de selger Teutonia (billigere enn Babyproffsen og er mye hyggeligere :-) De åpner kl 10...

tel: 0046-526-40340

Skrevet

Joda, akta graco setet passer til teutonia spirit s3!!!!! Og dette vet jeg fordi jeg har samme sete og vogn selv og bruker de sammen selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...