Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Jeg har ei tulle på 3 uker. Hun får kun mm, jeg har ikke mye melk, men tydeligvis nok da hun alltid har sovet 3 timer mellom hver gang hun våkner og vil ha mat, hun sovner når hun er mett og legger på seg ca. 400g i uka. De to siste dagene har det derimot hvert mye tull. Våkner i tie og utie. Føler at hun har hengt i puppen hele dagen. Har måtte amme henne i opp mot 2 timer før hun har virket fornøyd, så har hun kanskje sovet i 2 timer før det er det samme en gang til. Om natten sover og spiser hun som vanlig. Er dette det de kaller økedager, eller holder jeg på å miste melken?
NinaCath Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Tror ikke du trenger å bekymre deg, det høres ut som om hun vil øke produksjonen din. Sånn vil det være fra tid til annen så lenge du ammer og frem til du introduserer fast føde. Ikke gi opp når det blir sånn, og ikke ty til mme. Det kommer mer melk! Lykke til!
Bebés'ilvousplâit Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Det er helt vanlig med økedager rundt 3-ukersalderen. Vi hadde det her og jeg husker jeg trodde jeg skulle bli smårar av å måtte amme heeele tiden. Men det funket som fy og når det var over var det atter en gang en roligere periode og enda mer velfylte pupper. Ikke bekymre deg, det går snart over Og 400 g vektoppgang i uka? Da har du mye melk!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Mulig jeg har mye melk, men puppene er små, føles aldri harde eller fulle og hun spiser til det er skrapa tomt!! Tusen takk for svar! Veldig deilig med et sånt forum. Godt å ha noen for hånden og spørre som førstegangs mor;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå