aagder Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Heisann! Lenge siden jeg har vært her nå, men var ganske aktiv her for noen måneder siden! Kjenner dessverre igjen flere nick her inne, og jeg håper inderlig at dere snart hopper over til diskusjonssidene til 1. termin :-) Det går så bra for veldig veldig mange som har behov for hjelp, og jeg er glad for å være blant de heldige. Er nå 31 uker på vei, og alt har vært bare fint og greit hele svangerskapet. Det er fantastisk å kunne strikke små søte babysokker, handle vogn, planlegge tøy og utstyr. Jeg unner ALLE denne gleden! Ikke gi opp! Om noen måneder er det mange av dere som er i samme situasjon som jeg er i nå! Lykke til!!
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Godt å høre solskinnshistorier!! Jeg husker nicket ditt. Godt å høre at det går bra med deg og den lille i magen. Jeg er nå godt i gang med 2. IVF forsøk. Regner med uttak om ca 1 uke til. Blir spennende! Lykke til med resten av svangerskapet!!!
aagder Skrevet 17. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2008 Takk takk og lykke til videre du også! :-)
MK73 Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Tusen takk for det, aagder, jeg husker deg jeg også. Kos deg masse, blir spennende tider for deg fremover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå