Gå til innhold

HMMM:S


MaIspire12

Anbefalte innlegg

Er det normalt at man ikke merker så my av graviditeten nå i 2.trimister? Føler meg liksom i god form osv.. Er litt redd for at noe er galt!:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For di aller fleste e 2. trimester d beste. Kvalmen gir seg som regel og man får mer energi igjen. E du tili i 2. tri. merke du nok ikke så mye, magen og sparkan skal jo også komme i d her trimestere. Men d blir litt lenger uti. Så bare nyt at du har d bra du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner heller ingen ting til graviditeten, er i uke 14.

Har ikke vært på kontroll siden uke 10 og skal på UL nå på torsdag.

*gledemæ* =)

 

Men det har vært en "lettelse" og hatt de småe tegnene som man hadde i starten, som også var en bekreftelse på sin måte.

Så skjønner fortvilelsen til de fleste der åsså.. For den har jeg også.

Det skal bli så godt å få komme til UL, og se hvordan ståa e inni magen... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingenting jeg heller (14e uke nå. Kvalmen har gått over og magen er mindre en noensinne.

Dere som er i uke 13-14. Har livmoderkanten blitt synlig? Kjenner dere den godt? Og hva med deling av magemuskulaturen?

Begynner å bli smått urolig at noe er galt. Kan se len liten "antydning" til livmoderkant (hvis det er det da). Skall ikke til jordmor for uke 17 å ultralyd uke 19. Gjett om jeg gleder meg til "angel sounden" dimper ned i postkassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 13+6 i dag og kjenner livmora godt, men ser den ikke i det hele tatt på magen. Den tar jo mer og mer plass der inne så bukmusklene mine buler litt mer ut om jeg ser meg selv i profil, men de har ikke delt seg ennå nei. Ikke som jeg kan merke i alle fall. Om jeg ikke hadde visst bedre, så kunne jeg liksågodt ikke vært gravid akkurat nå. Ikke kvalm lenger og energien er på topp!

 

Har sett den på ul jeg da. Har ul-apparat på jobben... Klarte ikke å dy meg *hihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...