Gå til innhold

Hvordan skrive epost der man legger inn bildet, når mailen åpnes så kommer bildet opp med engang og..

Anbefalte innlegg

Hvordan kan man lage epost, legge ved et bilde på et bestemt sted (feks. til høyre for teksten eller før teksten) og når mottakeren åpner eposten så kommer bildet opp på akkurat den plassen.

Greit at man kan legge vedlegg med, men mener vel hvordan man kan bestemme at bildet kommer akkurat der og der og ikke bare under i en rekkefølge...

Noen som skjønner hva jeg mener.. hehe..

Fortsetter under...

Hvor vidt et bilde som er ved lagt vises når man motar en mail med vedlegg kommer helt ann på mailprogrammet. Men jeg vil fra

råde et mailprogram som gjør det, siden for å gjøre det må programmet åpne vedlegget, og hva om det du mottar ikke er et bilde, men et virus???

Det er mange mail programmer der du på klikke på: Vis innehold for at bildene skal komme frem.

Men det jeg er ute etter er informasjon om hvordan jeg kan plassere bildet hvor jeg vil i epost programmet.

Skal lage en slags annonse men ønsker at bildet skal være på en bestemt plass ;)

Skal ikke sende ut virus... hehe.. )

Ja, tror jeg skjølnner hva du mener.

Du må lage e-posten i HTML-format.

Vet ikke hvilket mailprogram du har, men i outlook endrer du det der det står Format på den øverste linja. Da kan du sette inn bilder der du vil, direkte i e-posten i stedet for å legge det som vedlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...