Magstar Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Nå ruger jeg på et lite egg : ) fikk ett på frys (satser på at det blir søskenforsøk) Kom hjem fra finland i dag, etter en koselig og hektisk uke. Har tatt så mye tog og buss denne uken som aldri før. Finland er i grunn ganske så eksotisk : ) Nå har jeg fått strenge ordre av min kjære mor at jeg ikke skal stresse eller løfte tunge ting. Da er det bare å slappe av, være så harmonisk som mulig og bare vente. 24 kan jeg teste. Merker at jeg ikke er like ivrig å involvere alle rundt meg denne gang og jeg vet hva som venter meg. Men alle mine venninner spørr om alt mulig, det er utrolig hvor lite vi egentlig vet om "å lage barn" før man må lære seg som oss. Ha en bedagelig søndag : ) Pst, så at Tjorven og Storkfrøken er likt som meg i løypen. Tvi tvi jenter!!!!!!!!!
Månestråle75 Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Da må du sette deg godt tilrette i sofakroken og strikke noen fine luer i ventetiden :-) Lykke til med rugingen!
Storkmor? Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Ja, nå må du bare ruge godt! Jeg sender deg masse festetanker Jeg har vært til to ultralyder, eggene mine modner litt sakte, så nå skal jeg tilbake torsdag. Håper jeg får reist snart Må du slappe av og kose deg!
Magstar Skrevet 14. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2008 Jeg strikke baby bukse, skal bli tante en av disse dagene : ) Så fint at du er i gang da, Storkmor. Er du spent? Tvi tvi...
Storkfrøken69 Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Så godt at du er i gang igjen. Jeg håper du blir sittende i sofaen i 9 måneden, eller kanskje ikke sittende, men i hvertfall at du forblir rugenden. Lykke, lykke til. Jeg gleder meg til å høre hvordan det går.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Håper det klaffer Magstar, lykke til med rugingen :-)
angelica-s Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Lykke lykke til med rugingen alle sammen:)
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Rug ivei:) ta vare på deg selv i denne tiden og hør på moren din;) lykke til klem fra
Tjorven1 Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Så spennende! Å.. håper egget utvilkler seg til ett helt perfekt barn :-) Og du må høre på moren din nå ;-) Jeg hadde to egg, ett på 17 og ett på 14, 3-4 dager før ins. spørs om det på 14 har vokst nok - men håper ett av dem er bra nok. Spennende spennende - nå synes jeg det er din tur :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå