Gå til innhold

var på legevakten på lørdag pga hjertebank.

LykkelitenAprilSpire

Anbefalte innlegg

har hatt hjertebank siden torsdag, og dette er veldig ubehagelig men ikke vondt. på lørdag var jeg så nervøs at jeg tok meg en tur til legevakten. På legevakten tok dem ekg av meg, og jeg hadde litt raske hjerteslag, men ingenting alarmerende som legen sa. Hun mente dette kom av at livmoren presset på organene... noen som har opplevd det samme?

Fortsetter under...

ja, ting er ofte skremmende første gangen. jeg merker det sjøl at alt er skummelt viss det er utenom det "vanlige", i svangerskapet. men nå er jeg begynt å roe meg ned etter å ha vært på ekstra kontroll 2 ganger fordi jeg har trodd at knerten inni her har tatt åntli kvelden. men alt har heldigvis vært fint:)

har 7 uker igjen nå, så rekner med at ting går bra nå på slutten også!

lykke til ;)

ja... har egntlig tatt alt rolig til nå, å har ikke opplevd noen komplikasjoner som blødninger ol heldigvis. Men når noe føles galt, er det vanskelig å slappe av. Var hos legen igjen i dag å tok blodprøver for å sjekke stoffskifte... kunne visst ha noe med det å gjøre også, men er uansett ikke farlig for babyen heldigvis. fikk høre hjertelyden til tulla også bare or å roe meg ned litt å hun hadde det bra... er jo livredd for dette lille livet jeg bærer på...rart hvor forferdelig glad man blir i noen man ikke en gang har møtt=) heldige deg somm snart skal få møte babyen din. å få se hvem det er=) Gruer du deg til fødsel?

ja, er bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. ;) har heller ikke hatt noen komplikasjoner, men har litt vondt i ryggen nå da...

jeg elsker den lille krabaten allerede over alt i verden! jeg veit ikke hva jeg hadde gjort om jeg mister han..

din tid kommer også, tenk at jeg var en gang der du er nå. vi alle har like lenge å vente og for alle er det lenge.. men nå som tiden nærmer seg kjenner jeg at jeg begynner å få litt panikk. alt som skal gjøres og det at jeg ikke har erfaring gjør meg litt redd.. men det skal nok gå bra ja! :)

både gleder og gruer meg til fødselen. men er ikke dødsredd da. har bestemt meg for at jeg vil føde uten smertestillende så sant det lar seg gjøre. vil absolutt ikke ha epidural vertfall! men vi får se hva som skjer og hvor vondt det blir, så får vi ta det der i fra.

hvor lenge du har igjen da?

Annonse

glede meg til fødselen fktisk=) jeg er jo bare 20+3 jeg da, så nervene kommer vel...hehe=) har og bestemt meg for å prøve å føde naturlig... tror det er en sunn innstilling, så kan man heller ombestemme seg om det er altfor vondt. babyen blir jo også påvirket av medisiner...

ja, liker det best naturlig! ;)

synes de henger langt bak på det der smertestillegreiene.. hvorfor skal de "lamme" halve kroppen når det kun er undelivet som er vondt? og det reduserer jo bebisen også! og du kan få seinskader viss de treffer feil med epidural... æsj, den er ekkel altså! men må man så må man. men jeg synes ikke at vi skal bestemme oss lenge før fødsel at vi vil ha epidural. det burde kun brukes når det er nødvendig!

hehe, må få ut litt aggresjon. hormonene sviger som aldri før! =P

Jeg har blitt operert for dette, ikke vær redd, jeg var medfødt hjerte feil. opererte når jeg var 15, nå er jeg snart 21, å jeg har vært helt frisk etterpå, nå som jeg har blitt gravid, er det litt utakt i hjerte mitt sånn du forteller du har hatt nå, er ikke noe farlig, er helt normal, å sånn du sier pga at livmoren presser på organene... så ingen ting å beskymre seg for, så lenge du ikke blir fortsatt plaget med dette problemet! uansett er det ikke farlig, men hvis det pågår, bare skjekk deg litt nermere å si at det aldri gir seg.

Ingen ting å bekymre seg for:) jeg har vært igjennom det meste med dette for å si det sånn:)

Så lykke til vider:):)

hei=) hjertebnken har heldigvis gått over nå=) sjekka stoffskiftet for sikkerhetsskyld, men alt var normalt. har også tatt ekg som viste litt høy puls, men ingenting alarmerende som legen sa, og ingen bilyd på hjertet heller...phu,,, er litt lettet=) Da var det vel bare kroppen som trengte litt tid å tilpasse seg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...