Gå til innhold

TfK i trapper.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på TfK Twist.....Bor i 2.etg i blokk og har endel trappetrinn....Hvordan fungerer TfK Twister i så måte? Den har jo kun tre hjul bl.a. Takknemlig for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lurt litt på det samme. Har kjøpt denne vognen selv, og tenkte egentlig ta problemene etter hvert som de dukker opp.

Men den er jo veldig enkel å slå sammen + at den har en rem som gjør det enkelt å ta den over skulderen og bære den ...

Men tror ikke jeg får både understell, bag og baby opp trappene på samme gang :\ Ikke tør jeg å dra vognen etter meg heller - så ser for meg at jeg tar bag med baby opp først - og deretter løper ned og henter understellet. Eventuelt tar baby i bæresjal mens jeg henter bagen ...

Hadde vært flott med erfaringer :)

Skrevet

Den er grei å dra opp og ned trapper. Men å bli utsatt for dette flere etasjer daglig tror jeg ingen vogn har godt av.

Jeg hadde derfor slått sammen undrestellet og tatt det og bagen m/babyen i hver hånd. Tror det går raskere og enklere også.

Skrevet

Håndtaket på vogner i dag er ikke beregnet på å gå mye dagelig i trapper... Da er det bedre og lettere og gjøre som hu over her skriver, slå sammen vogna og bære den opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...