Gå til innhold

Reisetrille- hvilken annbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mclaren,Peg Perego, Quinny Zapp....Trenger en lett,liten reisetrille da vi reiser mye utenlands.

Help!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt avhengig av hvor stort barn du har og behov (skal den soves i mens dere er ute og spiser feks../mye ut og inn av bil/terreng) Pilko er den absolutt mest komfortable og har du en liten tass ville jeg gått for denne. Den er godt polstret, har sportsvognstang og er god og solid, bra str på handlenett og god å trille og kommer med koppeholder. Men den tar litt stor plass sammenlagt og er vel den tyngste av dem.

Maclaren er super å trille, blir veldig liten sammenlagt (legges ned andre veien enn pilko), enkel å legge sammen, sette opp. Har også full liggestilling men ikke samme komfort som pilko. Minus: lite handlenett, kjipe farger, lett å velte når barnet ikke er oppi (veldig stabil med barn oppi pga lavt tyngdepunkt). Hadde jeg hatt et litt større barn ville jeg gått for denne tror jeg.

Zapp har jeg ikke prøvd.

Skrevet

vi har Carena easy. den brukte vi til vår datter når vi var i syden og hun var 5 måneder gammel. ryggen kan legges nesten helt ned. enkelt og veldig lett.

Skrevet

Var akkurat i England og der la jeg merke til at "alle" hadde McLaren.... De som trillet kombi hadde Bugaboo og søskenvogn var det flest Phil & Teds...

Skrevet

Bugaboo bee -dersom pris er uvesentlig.

Skrevet

Vi skal kjøpe Quiny Zapp pga at vi reiser mye med fly og denne går greit inn i hattehylla. I tillegg så kan man klikke Maxi Cosi Cabriofix bilsetet på, slik at trillen også kan brukes til baby. Ulempen er at den ike kan legges ned i ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...