Nøtt Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Er det vanlig å ta svangerskapskontrollene hos gynekolog? Eller hos lege/jordmor som i normale svangerskap?
*-* Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Jeg skal på en UL på klinikken der jeg har hatt assistert befruktning i uke 7/8, og så hvis alt ser bra ut regnes jeg som ferdig med behandlingen der. Da skal jeg overføres til vanlig svangerskapskontroller hos lege/jordmor sa de. Jeg er litt usikker på om jeg skal bruke fastlegen min, eller om jeg kanskje prøver å finne en gynekolog som er litt mer spesialisert. Tror det er helt vanlig å gå til lege/jordmor, men samtidig når man har slitt lenge så kan man kanskje være litt mer engstelig, og da kan det jo kanksje være godt å få litt oftere UL feks.
okeke Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 jeg skal til første ul på klinikken når jeg er 7 uker på vei. Da får jeg sikkert mer beskjed om hva som skjer videre:)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Man er som regel på ul på klinikken første gang, og etter det hos vanlig lege/jordmor. Håper alt står bra til med den gravide :-)) tenker masse på deg.. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå