Gå til innhold

Hvorfor venter mange så lenge?

Anbefalte innlegg

Har inntrykk av at mange er prinsipiell motstander av mammaklær, og venter max lenge med å kjøpe. Selv begynte jeg i uke 14 med mammabukser. Grunnen var at andre bukser klemte sånn på livmoren og det var ikke spesielt behagelig. En annen ting er hvorfor folk ikke vil betale for mammaklær, skal helst være billigere enn vanlige. Det er greit nok at en bare bruker de en kort periode, men jeg har aldri unnet meg selv komfortable og pene klær så mye som nå. Jeg kommer ikke til å gå i for store joggiser i et halvt år.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138684197-hvorfor-venter-mange-s%C3%A5-lenge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 måneder senere...

er helt enig..syntes selv at når man er gravid er tiden man virkelig burde unne seg de litt ekstra dyre plaggene...

ganske enkelt fordi at man trenger å føle seg bra! :)

det å gå rundt og føle seg som en hval er ikke morsomt i det hele tatt!!!

Nei,da er det verdt pengene å kjøpe seg noe som man føler seg vel i :)

• 3 uker senere...

Takktakk godt og lese:) I følge kalender her her på BIM er eg i 14.svangerskapsuke, og eg kjenner at eg må kjøpe meg mammabukse helst i morgen. Er så ubehageli med dongribukse med belte som strammer på magen. Jobber i barnehage der det er mykje bøy og tøy og sitting på gulvet så eg må ha gode kler. Akkurat no så føler eg meg litt "tjukkabollafeita" så eg må for min egen del kjøpa meg nåken fine kler slik at det føles bedre:)

• 3 uker senere...

jo, jeg ventet selv lenge før å bestemme meg for å kjøpe mammabukser. hvorfor ? fordi at jeg er tynn, og som de fleste ikke trengte noen spesielle klær før uken 14-16. Men da ble jeg plutselig stor, og jeg tålte ikke mine små buksene lenger ... det ble krise, de første buksene fant jeg tilfeldigvis på finn.no, resten kjøpte jeg på H&M mamma avd.

Annonse

jeg venter så lenge som mulig pga trenger det egentlig ikke.. har lange topper og gensere som er fine på, har kjøpt to jeans på salg noen str opp rundt livet.. så har ikke behovet for å kjøpebukser til 5-600kr bare fordi jeg er gravid. har ikke råd til å unne meg slikt, enkelt og greit. med nr en hadde jeg kun snekkerbukse som var mammatøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...