Gå til innhold

Noen som vet hvor dem selger leketeppe med kant, til 1x1m lekegrind?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leketeppe på 1mx1m har dem jo overalt.. Men finner ikke sånn kant, til å ha i lekegrind, som passer 1x1.. Noen som har sett sånn?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har også lett etter det, og svaret jeg har fått her inne er at de vanlige sengekantene man kjøper til babysengen også skalpasse til lekegrinden.. Har ikke prøvd det selv ennå, men gjør den det, så skal jeg shoppe en sengekant til.

Skrevet

De vanlige sengekantene til standard seng, passer jo ikke til lekegrind på 1m x 1m. Standard seng: 60x120= 360cm. En Lekegrind på 90x90=360. Mens en lekgrind på 1x1= 400cm. Altså er en standard sengekant 40 cm kortere enn lekegrinda. Dette ble vi vist i butikken. Der hadde dem en lekegrind på 90x90 utstilt, og der passa sengekanten perfekt. Så skulle ho butikk dama prøve å ta sengekanten i en lekegrind på 1x1, men der ble det, som sagt hele 40 cm forskjell.... Det så litt rart ut... Har vært i alle babybutikker her... Finner ingen sted... Skulle jo tro at det fantes, så lenge 1x1 faktisk er en vanlig str på grind...? Et eller anna sted må dem da ha?

Men det var godt å se at det ikke bare er meg som er på jakt etter det :-)

Skrevet

Ja, det var det jeg også stusset litt på, men så for meg at hvis jeg strakk litt i den at det kanskje ville funke :S

Vi får håpe noen vet hvor vi får kjøpt det og kan svare :o)

Annonse

Skrevet

Baby comfort skal klare å ta inn slike tepper,her i Ålesund selger de slike leketepper med kant til lekegrind i fargene beigestripet,blåstripet og rosastripet.:)

Skrevet

Hvordan ser de ut? Jeg har sett etter her på Barnas hus, uten å finne... Men får ta meg en runde til... :-)

Skrevet

Innlegget over var beregnet på deg, håper-så-sterkt-med-guttebeby :-)

Synd jeg bor sååå langt ifra Ålesund, Ronny si;) Men takk for svar! :-)

Skrevet

De er faktisk veldig fine:)

Et teppe me sann kant rundt som en fester på sidene.Såg de hadde de samme kantene/leketeppene inne på babycare.no også:)Så der kan du faktisk få bestilt en slik om du er interissert!Koster 499kr :):)Det er til lekegrinder som er 1X1m :)

Skrevet

Jeg fant en fin en på mamma-mia.no under sikringsprodukter.

1x1 m til lekegrind 549 kr..

Er det sånn du mener? :)

Skrevet

Tusen takk for tipset begge to! Tror de er like, de to dere refererte til. Det så ut som det var samme bilde. :-) Det er jo akkurat slik jeg vil ha!! :-) Åååå, nå ble jeg glad!! :-)

Ronny si;) Du som har sånn selv, er du fornøyd med den? Henger det sammen, teppet og kanten? Det er litt vanskelig å se på bildet åssen det ser ut... Bortsett fra fargen da! :-) Men det er stripete? Tror jammen jeg skal bestille sånn jeg... :-) Hvis du syns det ser fint ut, du som har sett det i virkeligheten :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...