Gå til innhold

Tror ikke folk trodde at jeg ville holde ut:P

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bare gått på ketolysekuren i 2 uker da,men likevel.. har ikke planer om og slutte nei:P

Ble rimelig irritert når vi var ute og handlet, og jeg akkurat hadde snakket med mamma om hva jeg kunne spise osv. Og så sier hun; Vil du også kjøpe deg en softis? Åååååå!!!!

Klart jeg har lyst på ting jeg også, men tar da jammen meg ikke en softis bare sånn helt uten videre, og ødelegger alt..

Nå skal jeg vise dem, at jeg faktisk klarer og holde meg til kuren, og at jeg klarer og gå ned i vekt... Har prøvd og slanket meg mange ganger før, uten noe særlig hell... denne gangen går kuren an og leve med!

Fortsetter under...

å holde seg til kuren er faktisk vanskeligere enn man tror når man ikke har prøvd:) Synes du har vært flink og fortjener klapp på ryggen. Mange som ikke holder ut non slankekur selv kommer til å friste med sånt, og hver gang du motstår er en bitteliten hverdagsseier:) Lykke til i fortsettelsen.

Så flink du er :-) Stå på, helt enig med (S) Tinkerbelle, slankesabotører er overalt!

Selv prøver jeg ikke å si noe, men på søndag var jeg på besøk hos min søster (som absolutt burde ta av noen kilo) og da jeg ikke forsynte meg av kakefatet ble hun nærmest sur og sa" driver du og slanker deg eller? Det er jo bare tull, du har jo ikke noe for mye"..

Sikkert ment positivt, men alle i min familie vet at jeg hat økt flere kilo siste 2 åra, DET har jeg fått høre i spøklige bemerkninger flere ganger (ser du har det bra nå, du lever godt ser vi, osv..) Derfor gidder jeg ikke si noe, men jeg trives ikke med den vekta jeg har hatt og vil tilbake der jeg TRIVES!!! Folk burde heller si, så flink , stå på!!!

For dette skal vi klare, og det er deilig å kunne ha dette forumet å dele sine tanker og erfaringer med andre, vi klarer dette, YES!!!

Tusen takk for støtten, jenter:)

Jeg er virkelig motivert, og klar for flere mnd med denne kuren. Har også blitt veldig bevisst på hva som er "ille" og spise, med tanke på tiden etter kuren også.

Har som sagt prøvd veldig mye av kurer før, men har aldri klart og gå ned 5 kilo i løpet av en kur.. og nå har jeg gått ned 5 kilo på bare 2 uker:)

Er så glad, og så glad for at mannen min er med meg på kuren. Hadde ikke trodd han kom til og bli med, men han er strålende fornøyd han også! :)

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...