Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen av dere som har erfaring med neseblod hos barna deres?

Jeg har en liten en på to år. I det siste har han blødd en del neseblod. Forrige natt hadde han blødd mye. Det var blod i hele ansiktet hans, på puta/dyna, håret og nattisen. Både tørka og friskt blod.

Har deres barn blødd noe neseblod? Hva kan man gjøre?? Det kan ikke fortsette slik... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker jeg hadde en venninne på barneskolen som blødde mye neseblod. Legen tok en fyrstikk som var varm i nesa hennes..

Skrevet

ja kan gå til doktoren og brenne eller laser eller å de bruker.blør ofte selv,men ikke så mye,men har venta med det jeg da.lita pingle til sånne ting,hehe.men det er vel bra for han og bli kvitt det og at det er så mye da.leker,herjer og kryper,så blør det vel oftere og mer.ta turen til legen dere:)

Skrevet

Hei.

Ungen min har ik blødd neseblod mer en engang, men har 2 småbrødre og en storebror som blødde som noen stukne griser før. De var til legen å brente oppi nesen, og det hjalp.

Den aller minste av brødrene mine begynte å blø når han var rundt 2 år, og det var ikke lite heller...Han kastet opp og når han blødde på det meste, blir jo veldig kvalm av det! Legen trodde det var stress(??) og anbefalte at min mor skulle ta han til en nesespes. for å brenne han.

Nå er han 8 år, og har vel ikke blødd neseblod utenom når han piller nesen da! :-P

Så ta en tur til legen, er ganske ubehagelig for de små når de blør så mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...