Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Må opp ca 10 trappetrinn med vognen, og da oftest uten hjelp. Hvilke vogner har dere og hvordan fungerer det?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Har simo kombi og Mountain Buggy. Simoen er livsfarlig i trapper, det er for mye fjæring på den. Buggyen går fint, den er lettere også. Da lillemor lå i bag så la vi noen planker i trappa så det ble lettere å få opp vogna.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Har lyst på mountain buggy, men fordi sportsdelen ikke kan snus har jeg gått bort i fra det. Simo er uansett en for tung vogn for mitt bruk.... Argh dette er vanskelig. HI
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Jeg har bugaboo cameleon og har endel trapper opp til leiligheten, men jeg ser ikke dette som noe problem, men så pleier jeg å la understelle stå i bilen og bære bagen opp. Men vogna veier kun 9 kilo så ikke noe tung vogn akkurat. Vogna har også en kjekk bumperbar som jeg ofte bærer hele vognen etter, fungerer bra! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Har ikke bil å ha understellet i og går mye på tur, samt steder jeg skal. Tror ikke bugaboo passer til våre behov da den virker som en typisk byvogn og vi har litt av hvert terengmessig rundt der vi bor. Takk for lykkeønskninger:-)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Hos oss er det rett og slett nærmest umulig å komme inn ytterdøra. Den er bratt og det er for trangt når man kommer opp til å få svingt vogna inn. Yttergangen er liten og trang. Så for oss er det lettere å bruke veranda-døren som inngang når vi har med vognen. Har også tak over verandaen utenfor veranda-døra,så blir lettere for oss å følge med vogna hvis babyen står ute og sover, og myye lettere og komme opp der. Så samboern min skal lage en type platting så det blir lett å trille over litt plen og opp trappene på verandaen.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 Bugabooen vår fungerer kjempe bra i terreng også. Vi har kjøpt vinterhjul som vi bare klikker på når vi skal på tur.. Bra i trapper og terreng;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå