Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare ønske deg masse lykke til med uttak i morgen:) Måtte du få mange fine egg!!

Krysser også fingrene for at donoren vår har mange flotte egg til meg og mannen min i morgen:)

Du har innsetting onsdag, mens jeg har torsdag eller lørdag. Testdato for oss vil vel være 1.oktober? Vi får følges på veien:)) Har allerede sjekket at termindatoen vår vil bli 10.juni, så nå håper jeg det fester seg en spire eller to!!

Skal du sette inn ett eller to egg??

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg! Og takk for lykkkeønskning! Det var hyggelig :)

Vet ikke om jeg får satt inn ett eller to. Sist fikk jeg satt inn to pga at de ikke var mer enn 2-delte. Håper jo at de deler seg mer denne gangen, men da synker vel sjansen for å få satt inn to :) Får høre med dem på onsdag. Jeg vil jo egentlig sette inn to jeg da... :)

Du får vel satt inn to sikkert? Blir noen spennende dager framover dette her ja :)

Og junibarn er slett ikke dumt :)

Skrevet

Krysser fingrene for at du får oppfylt ønsket ditt med og sette inn to selv om de skulle dele seg kjempefint:))

Jeg skal sette inn to, ja:)) Det er garantert!!

Blir koselig og bli ruger igjen. Jeg har valgt sykemelding denne gangen, og skal bare kose meg. Har prøvd og jobbe i rugetiden tidl, men det er så mye stress, tunge løft, infeksjoner osv. på avdelingen der jeg jobber, og så vanskelig og sno seg unna at jeg velger heller og være hjemme. Så får dagene heller gå litt saktere...

Mannen har virkelig trua på at denne gangen sitter spiren(e). Han prater som om jeg allerede er gravid, og det er litt gøy etter at vi har vært gjennom fire negative innsettinger tidl. Håper magefølelsen hans, og venninnen min sin drøm stemmer. Hun har drømt at enten er jeg gravid eller så blir jeg det snart, og hun aner ingenting om hva vi holder på med:)

Ha en flott søndag, da, Turbo, så høres vi snart igjen:)) Satser på og bo på et hotell med internett-tilgang, så jeg kan lese oppdateringer fra deg:)

Skrevet

Ja, dette blir spennende!

Krysser virkelig fingrene for deg denne gangen! Det er jo snart på tide at disse småtrollene melder sin ankomst :)

Det er nok lurt av deg å velge sykmeldning denne gangen ja! Selv er jeg sykmeldt til neste søndag, får da se om jeg får videre sykmeldning eller ikke. Så nå skal jeg bare slappe av og kose meg (så langt det lar seg gjøre innimellom tiden på sykehuset) og legge bak meg all dårlig samvittighet fordi jeg ikke er på jobb :)

LYKKE TIL!!! Og du må oppdatere her i løpet av uka!

Skrevet

Vær sykemeldt og kos deg:)) Synes vi skal unne oss akkurat det uten og ha dårlig samvittighet.

Jeg sa, med verdens svarteste samvittighet, til sjefen min på fredag at jeg kom til og være borte fra jobb nå i tre uker (en uke i Spania og så rugeukene)...., og at jeg hadde litt dårlig samvittighet for dette siden jeg ikke var syk.

Hun "kjeftet" på meg, og sa at jeg fikk IKKE lov til og gå hjemme og tenke slik!! Det var viktig at psyken var på topp i rugetiden, og nå fikk jeg jammen gå hjemme og KOSE meg og bli gravid istedetfor og sitte og ha dårlig samvittighet for de på jobb!! Haha:)) Er hun ikke skjønn:))

Jeg går hvertfall rugetiden lyst i møte nå:))

Tusen takk for lykkeønskninger:)) Jeg skal oppdatere deg:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...