Gå til innhold

Erfaringer med Emmaljunga City Cross?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du blar litt nedover i debattene finner du gode utfyllende svar. Jeg tror jeg har skrevet 20 innlegg om vogna mi:) Er veldig fornøyd m city crossen, jeg har brukt den i 2 år:)

Hun som ikke var fornøyd med sportsdelen, gjetter på at hun syns festet til selene var for høyt oppe, for lite barn. Jeg har alltid lammeskinn under uansett og da har jeg skåret hullene litt lengre ned, så det har aldri vært noe problem for oss.

Syns vogna er kjempegod, både trillekomfort for meg, og lun og god for barnet, men let frem tidligere tråder:) Står mye bra.

jeg skal ha den vogna :) har bare fått skikkelig positive tilbakemeldinger. samme som anonym over meg så har jeg lagt inn ca 20 tråder om vogna. å da har jeg bare blitt mer og mer sikker på at den skal jeg ha..

har også vært i butikken å prøvd å stille på den.. klarte det kjempelett uten hjelp :) veldig lett og trille rundt også :):)

er kun 2 stk som har påpekt det med selene i alle trådene som er blitt lagt ut om vogna (å det er maaange. populær vogn). tenk hvor mye negativt som blir påpekt med andre vogner.. å det er det eneste med denne ;)

Den er jo veldig liten når den er lagt sammen i forhold til størrelsen. Den får tilogmed plass i mammas peugeot 206 uten å ta av hjulene :)

Den veier også bare 11 kilo, som er en ganske lett vogn. Man merker det ikke så veldig i butikken, men når du er vant til den og skal løfte en venninnes vogn inni bilen, merker du fort hvor vant du er blitt til denne lette vogna.

Baggen går for å være liten, men måler man madrassen mot f.eks storesøster emmaljunga edge er ikke forskjellen på madrassen mer en 1cm og lengden er den samme.

Ang selene synes jeg ikke de har vært et problem, man kan evt. kjøpe andre ved siden av. De voksne i barnehagen har også lurt på hvilken modell det er for det er en god barnehagevogn med god plass til småen når han skal sove.

Annonse

Hun lenger oppe var nok ikke misfornøyd med selene nei. :P

Jeg synes ikke vogna var så fin med sportsvogndelen på, rett og slett.

Smakssak, ikke noe annet. :)

Men veldig lun, det var den.

Jeg foretrekker også en vogn med svingbart forhjul, lettere å kjøre her vi bor.

Citybagen er forresten større enn den ser ut til.

Vi hadde den til hun var 7 mnd, og kunne sikkert brukt den lenger.

Da satt hun selv, og var ikke interessert i å ligge lenger. :)

Hun brukte den til å sove i om natten en stund til da.

greia med smakssak ser jeg jo.. for det første mi mor utbrøt da hun så vogna var at det var noen heftige hjul på ann hehe..

de er praktiske for oss siden vi bor litt inni skauen på en måte hehe..

men hadde jeg bodd i byen hadde jeg nok valgt en sånn svingesak :)

Vi har city crossen til vår lille pjokk på 5 uker. Kjempefornøyd så langt!

Han ligger lunt og godt oppi vogna, og så er jo vogna så lett. Trenger ikke løfte opp for å svinge, den bare glir av seg selv.

Så vi er ihvertfall veldig fornøyde med denne vogna. Anbefales!

Er veldig fornøyd med citycrossen vår. Eneste var at hjulene datt av en periode. Men tok den med til butikken, og de skiftet ut de "dingstene" på hjulene på et blunk og har være gode etter det. Nå har jeg fått en splitter ny igjen, siden den ble ødelagt i flytransport:) Kjempefornøyd, og det ser ut som de hjul "dingstene" er endret igjen:)

• 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...