Gå til innhold

Uff hva er dette da? Er bekymret.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hadde et innlegg her for et par dager siden om grønn avføring og det har ikke blitt bedre etter i natt. Det virker nesten som om alt hun spiser kommer rett ut igjen. Hun har sovet veldig urolig i natt og spiser igrunn lite. Jeg både ammer og gir flaske med mme. Hun la seg ni og hadde da bare spist 50ml mme (fikk pupp kl seks og spiste ok da) våknet med bæsje bleie før tolv og fikk litt mme på flaske(ca 30ml) sov urolig videre og fikk pupp i 0230 tiden og flaske igjen 0400, men hun spiser lite. Suger litt av brystet og sovner og litt av flasken og sovner. Sover veldig urolig. Hun hadde 5 bæsje bleier fra midnatt og frem til i dag. Irrgrønnt med litt gult, slimete. Vi stod opp ni, fikk litt pupp (har da ikke spist siden 0400) bæsjet irrgrønnt og sovnet igjen nå kl ti. Hun har ike feber, men er kanskje litt slapp, men sier ifra.

I går ettermiddag hadde hun en bleie med litt blod i også, men tenkte at det var pga all tryking de siste dagene. Hunhar jo bæsjet utrolig mengder. Hva tror dere? Noen som har vært borti lignende?

Ser av innlegget at jeg skal ringe legevakten, men av erfaring er det nesten døfødt, må jo til lege i mårra uansett. Men er det noen som kan berolige meg litt. det har vært flere i familien som er plaget med løs mage de siste dagene, kan det være at hun har fått et magevirus? Hun er bare 1 mnd..... Eller kan det være kiropraktor behandlingen vi har vært på som har satt i gang systemet?

Ble langt dette, men håper noen kan si noe vettugt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du er bekymret - det høres ikke noe bra ut. Vi har hatt en tilsvarende runde med grønt, slimet bæsj, men det varte kun 1-2 døgn. Jeg ble urolig når du skrev at det var blod i avføringen - det ville for meg være en svært god grunn til å kontakte legevakten. La da en lege avgjøre om du kan vente til i morgen eller du bør komme nå.

Skrevet

Da ville jeg ringt legevakta jeg. Hun er så liten så dere burde få time ganske fort!

Lykke til!

Skrevet

Hei. Når sønnen min var 3 uker gammel forandret han seg over natten, noe som plaget han. Så jeg ringte poliklinikken på sykehuset. Han hadde da en infeksjon. Når de er så små trenger de ikke ha febernår de er syke. Legevakta har ikke erfaring nok med så små, så jeg hadde prøvd å ringe barsel avdelingen. Ho blir nok litt ekstra urolig når du er det. Lykke til:)

Skrevet

Hei! Jeg har svart på det forrige innlegget. Datteren min hadde det slik i to uker (ikke blod). Jeg fikk god hjelp og informasjon på helsestasjonen. Det var ikke verre enn at hun hadde fått i seg baselusker og at det måtte gå over av seg selv. Og det gjorde det. Nå kan ikke jeg garantere at det er det samme som skjer med dere men det høres veldig likt ut.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...