Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 14. september 2008 #1 Skrevet 14. september 2008 Vi har besafe izi sleep setet, men nå virker det nesten litt snøtt i størrelsen:/ Lillegutt er bare 2 måneder og 3 uker gammel! Er det greit å ta vekk det innlegget som er i setet nå? eller skal det være der lenger? Er det flere som har dette setet?? Hvordan gikk dere frem?
silje-Thea 010108;) Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 når jeg mente jeg skulle ta ut noe inlegg så fant jeg ingen innlegg jeg kunne fjerne jeg..bare den nakke støtta...men da får hun borrelåsen rett i hodet når hun sitter så da måtte jeg bare putte den inn igjen...
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 14. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2008 ja jeg har lurt litt på det samme selv, men det er jo så trangt! Hmmmm, må få sjkket opp dette ordentlig, må jo ha et behagelig og trygt sete til sneipen:/
camosilla Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Du kan jo ta ut de innleggene inni stoffet som er siden av hodet. Det gjorde jeg når det ble trangt:)
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2008 men skal ikke det være der for å beskyte mot hodeskader ved sidekollisjon? eler er det ekstra "fyll" der som kan taes ut?
camosilla Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Det er ekstra fyll som du kan ta ut når hodet er såpass stort at det blir trangt. Vil tro du ikke trenger ta det ut hvis babyen er 2mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå