Gå til innhold

Treff på Pizzahuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Er det noen som tenker å komme på onsdag klokka ett, på treffet jeg har lagt ut på Pizzahuset på Kvaløya? Eller blir jeg sittende alene?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ikke.

For mye løk i den maten..hehe..

Neida.Har 6 ukers kontroll og manuell terapi time den dagen.

Skrevet

hEI!

Tenkte jeg skulle komme en tur og hilse på, selv om jeg kommer uten baby utenfor magen, bare en inni magen- om det er ok?

Dere høres ut som en aktiv gjeng og tenkte kanskje det kunne være fint å bli kjent :)

Har ei jente på 13 mnd og skal ha ny baby tidlig i desember

Skrevet

Hei :) Ja, bare å komme!! Det blir koselig! Bor du på Kvaløya? Bestandig gøy med nye folk! Vi er en veldig aktiv gjeng ja, noe som skjer hver dag omtrent tror jeg! Utrolig bra, tror det hadde blitt en kjedelig permisjon uten denne gjengen å finne på ting med. Setter utrolig stor pris på alle.

Vet du at det finnes barn i magen treff? De har både på dagtid og kveldstid tror jeg og der er det flere som har termin i november/desember!

Skrevet

Heia igjen :)

Så flott!! Da kommer jeg en tur. Er klar over at det er bim treff også, men denne uka passet det ikke så godt, så da tenkte jeg kunne prøve "dere" :)

Ja, bor på Kvaløya, rett oppi veien under lysløypa :) Det er veldig godt å ha noe å gjøre på dagene. Jeg hadde en aktiv barselgruppe sist, emn så var det ingen som gikk på to tette, og da må jo de jobbe..... :)

Vi ses :)

Skrevet

Supert! :) Blir hyggelig å hilse på dæ! Vi er heldigvis også en aktiv barselgruppe, superglad for det!

Sees!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...