Gå til innhold

Så godt å komme hit!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter fem dager var det klart at jeg har altfor lite mm til lillegutt! Han var gått mye ned i vekt, og måtte ha mme som tillegg. Når jeg la han til puppen ble han fort lei og sinna siden det ikke kom noe melk, og ammingen ble et slit.

Nå har det gått et dager med mme på flaske i tillegg til det lille han får fra meg, og vi har fått en ny unge!! Han er rolig og tilfreds, får flaske med mme hver tredje time, og så mye pupp han vil innimellom. Det ser ut som at melkeproduksjonen har tatt seg opp nå etter at han begynte med mme, og det virker som om han får nok med puppen om natta.

Jeg ble veldig lei meg da det gikk opp for meg at jeg ikke kom til å få til fullamming. Jeg var veldig innstilt på det før jeg fikk han, og det føltes som et nederlag å måtte ty til flaske. Men så kom jeg over dette forumet! SÅ godt å lese om andre med eksakt samme problemer som oss, se at det er kjempemange som strever med ammingen, og at det ikke bare er jeg som ikke får dette til.

I tillegg har jeg funnet svar på omtrent alt jeg lurte på i forhold til flaske og mme, tydelig at det er mange drevne og erfarne mammaer her inne :-)

Så dette forumet "redda dagen" min! Nå føler jeg meg LITT bedre, selv om jeg ikke greier å fullamme gutten min :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at du er heldig som får til å amme i tillegg.. Så gutten din får i seg de viktige antistoffene selv om han også får mme. Husk at du er en flott mor selv om du ikke fullammer.. de som sier noe annet burde holde kjeft.

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er så uendelig trist at vi skal føle tristhet..og kanskje til og med skam når vi desverre ikke klarer å amme. Men det er jo noe vi liksom er skapt for å klare da...

Derfor er jeg helt enig med deg at dette forumet er topp!! her har jeg fått masse hjelp og støtte. Her inne er det sjelden sure toner og miner.

Bruk det for alt det er verdt!! :)

Kos deg med den lille puppinga dere klarer..og vær glad for at barnet ditt får mat og er fornøyd. Det er det aller, aller viktigste:)

STOOOR KLEM!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...