Gå til innhold

1 år og mat..... vil ikke ha noe....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 1 åring...får tilbud om mat ca 4 ganger om dagen men ikke noe spiser han noe særlig av....børd har han litt i munnen får så å spytte det ut. Middag 3 teskjeer så er det nok, fukt -nei, grøt - nei. Jeg får inn drikke da, vann, juice, mme og velling. Er dette en fase alle barn har? Den har pågått 3 uker her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han får tenner, det viktigste er at han får i seg væske, det sies at friske barn sulter seg ikke. Så er han ellers i god form går ting seg sikkert til, er du bekymret, ta kontakt med helsesøster evt. fastlege.

Skrevet

Tenner?

Tilby vanlig middag sammen med dere, det gjorde underverker her!

Hun var drittlei grøt, brød og glass. Hehe

Skrevet

Avokado er kjempesuksess her! OG et middagsglass som heter kyllingfrikasse og mormors lapskaus fra nestle og mors lapskaus fra småfolk, fiskegrateng fra småfolk. Jenta vår har også perioder der hun spiser veldig dårlig! Prøv å lage smothie også, går ned her! Druer også!

Skrevet

Tusen takk for råd og tips! Skal prøve dem....bekymret er jeg ikke helt enda.... Han drikker tross alt, men han har vært så flink til å spise frem til nå for 3 uker siden. Jeg var selv dårlig til å spise da jeg var liten..... legene spurte mamma om hun kke fikk i meg mere mat... da delte jeg og broren min ett middagsglass og det holdt for oss....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...