Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 sikkert plass,men trangt til ungen da!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 gjetter nei, jeg har den vogna selv..synes den har vært trang fra dag 1 jeg..men såg ikke så trang ut da jeg kjøpte den og jeg har ingen stor unge..
Blåmandag¤ Skrevet 14. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2008 Hm. Hvilken pose har du oppi da? Jeg får februarbarn, så jeg trenger neppe posen særlig mange mnd tenkte jeg..
siddismamma Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Jeg har kjøpt Teutonia med Fashionbag og endte opp med en Ticket to Heaven pose. Jeg gikk i butikken og prøvde de forskjellige posene i vognen som var utstilt jeg. Vet at mange har større poser i bagen, men jeg syntes selv at de store posene beslagla litt mye av fotenden. Har selv termin i november, og vil helst at bagen skal vare til våren. Kan forøvrig anbefale deg å gå inn på nybaktmamma.com på barnevgndebatten. Der finnes et fotogalleri med Teutonia Spirit, mange som har lagt ut bilder a vogner med de forskjellige bagene og posene de bruker oppi. Lykke til!
AnMar Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Hadde Teutonia Y2K til førstemann som ble født i januar. Hadde vanlig Voksipose oppi softbagen til jeg ikke trengte posen mer, og brukte softbagen til den var for liten med vogndyne og/eller tepper etter behov. Siden brukt Voksiposen med og uten fot-forlenger, ofte med "storm"trekk utenpå. Vært veldig fornøyd, og synes aldri det har vært for kaldt for poden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå