Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Bakovervendt Lett å feste Enkelt å bære med seg
Ladybug~N&E Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 jeg har enda ikke vært borti noen bakovervendte seter som jeg selv synes er enkel og grei å ta med seg/flytte fra bil til bil. kanskje noen andre har andre erfaringer??? disse setene skal jo festes med seler både her og der (selve setet skal festes fast i baksetet med sikkerhetsselen også er det seler fra barnesetet som skal festes i understellet på forsetet. og det må jo også flyttes fra bil til bil. er ikke akkurat noe klikksystem på disse setene. det er ANBEFALT, ikke PÅBUDT, å ha bakovervendte seter. derfor: har du ikke bil og kjører sjelden bil så er det absolutt enkleste et forovervendt sete. om du helst vil ha bakovervendt så må du nok bare finne deg i montering av seler og beltestramming hver gang;) acta graco cosmic comfort hts besafe izicombi britax toway elite disse kan monteres begge veier og da kan du velge selv hva som passer deg. vi har det første setet og det er veldig bra synes jeg. er stort og sikkert og kan fint brukes til han ikke trenger sete mer. her er en link til disse 3setene: http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=926&open=6/926&struct=local&table=CATEGORY&sort=TXT&search_menu=&open=926
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå