Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor aktiv er barnets far?

Jeg har ei snuppe på 7.5 mnd.

Å jeg må si meg SKUFFET over Pappaens innsats her.

Jeg må be han gi henne flaske, middag , ny bleie, osv.

Han tar ALDRI initiativ selv.

Jeg spurte han en dag , si meg vet du hvor mange flasker hun får i døgnet nå?

Nei svarte han... 5-6?

Nei sa jeg.. hun får 3...

Enn at han ikke tar hintet da heller`?

Så smeller det til slutt da.

Jeg sier at han gjør lite og ingenting med lillemor...

Han blir forbannet , å sier " ja jeg er en dårlig far... bla bla bla "

Sier at han føler seg uglesett , å maset på osv . At jeg aldri er fornøyd.

Han går skole, er på kollokviegruppe, leser uten om dette , og jobber i helgene. så må han jo ha seg en fest av og til da, siden han jobber hver helg. Å det blir da mitt i uken.

Han har aldri gjort noe alene med lillemor.

Når det kommer opp svarer han : Jeg får jo ikke lov..............

Hvilket er forbanna løgn.

Når jeg sier at nå må du være mere aktiv med henne , blir han jo selvsagt sur.

Han gidder ikke.

Å istedet for å innrømme det , så har han en million unnskyldninger.

Nei jeg må lese. Nei jeg må ditt , nei jeg må datt.

Altså skole jobb er jo selvsagt prioritert men så forbanna aktiv er han ikke .. Han gjør seg til mener jeg.

Eneste er at han periodisk tar henne om morgenen.. Men da må han i jaffal ha fri resten av dagen!! Å for ikke snakke om all kredden han må ha for det....

Jævla sløvsekk, det er det han er!

Kun her i heimen det er slikt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et forslag. På mandag eller tirsdag (eller en annen dag) så sier du etter middag eller noe sånt, at du skal ut om en halv time. (husk å ta en dag da du vet han ikke har noe jobb eller skole arbeid han skal). Hvis han kommer med noe unnskyldninger om det er noe han skal, så sier du at det har ikke han sagt fra om til deg, og du har allerede planlagt å gjøre det du skal. Si at det står flaske i kjøleskapet, oppskriften til flasken står på morsmelkerstatningsboksen . Og så går du ut.

Tror at mange menn (min inkludert) er sånn at kan de slippe gjøre noe så gidder de ikke. De vet jo det at ungen kommer til å få mat uansett om de løfter en finger eller ikke :)

Min samboer er ikke spesielt aktiv med det som har med mating og bleieskift og alt det der og gjør.

Men til gjengjeld er han veldig flink til å leike med guttene. Den minste er litt liten til så veldig mye lek enda da, men det blir nok mer til større han og blir.

Har hele tiden bevisst ikke blandet meg inn i leken dies, selv om det blir høye kast og rundt snurring av unger, og alt det der som gjør et mammahjerte veldig nervøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...