Gå til innhold

Akupunktur eller Petidin ved uttak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal ha mitt første uttak neste uke. Jeg fikk valget mellom Petidin og akupunktur, men som jeg sa til henne, så er jo det litt vanskelig å vurdere når man ikke vet hvor vondt det vil bli og hvor mye akupunkturen vil lindre smertene..

Jeg valgte akupunktur fordi jeg pleier å respondere bra på det ellers. Blir i tillegg kvalm av morfin...

Er det noen som har erfaring med akupunktur som smertelindring? Bør jeg kanskje ta Petidin i stedet? Jeg vet jo ikke hvor store smerter dette innebærer.. Vanskelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Petidin på meg!!!!!!!

Var så nervøs at jeg klarte ikke slappe av og da vet jeg av erfaring at akupunktur ikke har effekt... Da du må være rolig og avslappet!

Men det er meg..

Lykke til med uttaket..

Skrevet

Jeg blir også kvalm av morfinen, så har nesten ikke fått noe i det hele tatt de 3 siste uttaka mine. Det er vondt, men ikke SÅ ille synes jeg. Men det er viktig å greie slappe av i bekkenet under uttaket så greier man ikke det må en kanskje ta et eller annet. Aku. har jeg selv null trua på etter bare dårlige erfaringer med det, men ikke grue deg for mye til uttak. Det er fort overstått. Og ofte er det vondest dagene etterpå, er i alle fall sånn for meg.

Skrevet

Takk for svar dere ;)

Tror jegskal ta det på feelingen i morra hva jeg velger, får se hvor nervøs jeg blir. Er i alle fall klar for å få ut disse egga, er rimelig oppblåst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...