Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Jeg bor i Ski-området og lurer på hva dere bruker på henden til barna deres nå? Snuppa er 16 mnd. Hun har fått med seg et par strikkavotter i bhg, men trenger jo mer en det. Noen anbefalinger? (Jeg har kjøpt vantettevotter med fleece inni og vintervotter, men det blir vel litt varmt nå??+)
selma07 og engel Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Vi bor i oslo, og snuppa bruker små ullvotter. Enten hjemmestrikka eller reima sine ullvotter. De er varme og gode på småfingrene nå! Er jo varme selv om de blir våte! REima har også noen tynne vann og vindt tette votter som er gode!
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 13. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2008 Takk for svar... Det er det jeg hadde tenkt til. Får dra å titte på Reima sine.Evnt. "bestille" noen hos mamma (har heldigvis en mor som er kjempeflink til å strikke..)
Alba44 Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Gutten min har Reimatec- votter + 2 par ullvotter. Ene paret er hjemmestrikket og andre er merket Janus.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 13. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2008 Høres ut som jeg ikke er helt "borte" da. Har allerede "bestilt" to par hos mamma:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå