Cassandra80 Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Her bruker han sprinkelsenga enda, men han skal bli storebror om en måneds tid. Da var planen å kjøpe "storguttseng" til han, og at babyen skulle få senga hans. Men begynner å tenke litt nå at det er jo veldig praktisk med sprinkelsenga som han ikke klatrer ut av enda, for han er ikke så enkel å legge hele tiden. Hva bruker deres 2 åringer?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Vi kjøpte vokseseng på Ikea 3 mnd før ungen ble 2 år. Kun et par ganger har hu stått opp etter leggetid, så det har gått overraskende bra!
Baby<3 Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 datteren min blir 2 neste måned og hun bruker enda sprinkelseng, men vi har tenkt å kjøpe "vanlig" seng til bursdagen hennes, for da gir vi babyen sprinkelsengen...
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Her er det sprinkelseng enda og den skal hun ha en GOD stund til..
2 søte Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 sprinkel seng, men har tatt av siden så hun går ut av seg selv. men det har gått kjempe fint, hadde et par netter jeg måtte følge henne inn igjen midt på natten men etter det så sov hun som en drøm. enkel og legge i den og, går skjelden utav etter leggetid.
Pip'77 Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 Min jente begynte å sove i "stor" seng etter sommerferien for hun sov i det da vi var på ferie, og det gikk kjempe fint. Derfor tenkte at det ikke var noe vits å legge henne i sprinkel seng igjen, hun er født i april.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 Sprinkelseng ennå. Merkelig nok klatrer hun ikke ut av den selv om hun er veldig vilter og aktiv ellers. Men vi må lete etter en ny seng raskt. Hun blir storesøster til våren, og jeg tenker at hun må venne seg til en ny seng i god tid før babyen kommer, slik at hun ikke føler at babyen har tatt senga hennes. Da kan det jo bli ekstra traumatisk å bli storesøster.
sommer og sol:-) Skrevet 13. september 2008 #8 Skrevet 13. september 2008 sprinkelseng enda,han ble 2 år i august.. men kan nok hende han må ha ny etter jul,for når han strekker seg ut i senga nå er det ikke mye igjen for den er for liten...
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 14. september 2008 #9 Skrevet 14. september 2008 Nettopp fylt 2 år og sover i sprinkelseng enda. Så lenge han ikke gjør forsøk på å klatre ut av senga og så lenge den passer super fint så tenker jeg at vi holder på sprinkelsenga. Har ikke helt tatt stilling til når han skal ut av den senga, annet enn om han klartrer ut selv eller at den blir for liten da seff... Hmm, kanskje noe å vurdere snart?
-sga- Skrevet 14. september 2008 #10 Skrevet 14. september 2008 Her ble gutten vår 2 år i juli og han bruker sprinkelseng ennå. Planen var at han skulle få juniorseng da han ble storebror i juni, men han har ikke prøvd å hoppe ut av sprinkelsenga ennå, så da venter vi så lenge som mulig.
zitapus Skrevet 14. september 2008 #11 Skrevet 14. september 2008 Han har fortsatt sprinkelseng, men planen var å bytte ut nå. Var på Ikea i dag, hadde funnet en seng jeg var veldig fornøyd med og hadde gledet meg SÅNN. Jeg er gravid og det er litt vondt for bekkenet å legge han ned i sprinkelsenga. MEN, de hadde ikke senga på lager og får den ikke før om 5 uker!!!! Det er jo en hel evighet. Og siden jeg hadde bestemt meg for den så hadde jeg ikke lyst til å bytte mot noen av de andre som var der. Skikkelig kjipt. Men skal kikke litt rundt, forhåpentligvis finner vi en seng vi liker som vi kan få litt før.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 15. september 2008 #12 Skrevet 15. september 2008 poden ligger i juniorseng. Han fikk juniorseng da han var 2 år +1 mnd, selv om han ikke klatret utav. VI byttet da fordi jeg hadde 3 uker igjen til termin med nr 2. VI tok han med oss på ikea, han fikk "velge" (vi hadde bestemt oss på forhånd da), og han var med og monterte den og tok den gamle sengen ut av rommet. Han var stolt som en hane da han la seg!! Etter at han var lagt seg, tok jeg sprinkelsenga inn på rommet til vesla, tok opp bunnen, og tok på ny sprinkelbeskytter og nytt sengetøy. Dermed skjønte han at den sengen kunne ikke han bruke, og han har aldri spurt etter den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå