nina er gravid;) Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 hei på dere ..hvordan er formen,jeg gruer litt til sprøytene, men nå nermer det seg..dere da er formen fin..hyggelig med så mange gravide her ..gratulerer til alle..
Bimmelim Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Utrolig gøy å lese om alle graviditetene. Gratulerer til alle! Snart er det oss de leser om:o) Formen er ganske bra. Har hatt litt hodepine om morgenen de siste dagene, men det går over. Ja, snart er det sprøyter. Føles så rart å til med det igjen. På en måte skjønner jeg det liksom ikke helt. Det er vel kanskje fordi jeg er veldig avventende pga mine to SA jeg har vært igjennom. Men jeg er ved veldig godt mot altså-misforstå meg rett;o) Masse husarbeid i helgen, så det er godt å få tankene på noe annet. Tenkte meg en liten trimtur og i dag. Har så stillesittende jobb at det er godt å få beveget seg noe i alle fall, når anledningen byr seg. Ha en kjempefin helg.
mammasnart? Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Hei! Formen min er litt opp og ned. Sprøyter ja.. starten på en da en epoke på veien mot det store målet;-) Godt å komme igang med det og synes jeg. Kanskje bivirkningene blir litt bedre og. Hyggelig med alle som er gravide ja, men jeg må innrømme at det ikke er de innleggene jeg leser mest.. Jeg prøver vel å holde forventningene mine litt nede, er så redd for at det ikke skal gå.. Rart det der... Håper alt er bra med dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå