Gå til innhold

Sønnen min svetter sånn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt? Spesielt når han spiser blir han helt våt på ryggen og i bakhodet, til tider nesten så det renner av håret. Når han ligger og sover i senga si er det helt eeekstremt til tider. I natt måtte jeg ta han opp klokka 8. Fjernet skinnet han lå på. Han ligger også på putetrekk og det var så vått at jeg kunne vri det opp. Var ikke spesielt varmt i rommet. Resten av natta lå han uten skinn og han var like svett når vi sto opp... Han er 3,5 måned gammel. Begynner nesten å lure på om noe er galt jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er Althea også. Tror det er helt vanlig, men det er kanskje greit å vente med skinnet til vinteren.

Skrevet

Samme med min jente også, hver gang hun får flaske er hun helt gjennomvåt i håret, svetteperler på nesen og rød i ansiktet. Når hun sover blir hun også kjempe svett, pleier å skifte putetrekk i ett sett. Min mor sa at slik var jeg også da jeg var baby. Har også merket at jeg ikke kan ha så mye klær på henne som mine veninner har på sine små, hun blir helt kokt. Det er helt vanlig, noen er mer varmblodig (eller er det kaldblodig??) enn andre. Skal iallefall vente en stund før vi tar frem ullskinnet og ullklærene.

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er min unge ja :o) Theo er også sånn sannemamma, kan ikke ha på så mye i vogna. Han er bestandig varm, bortsett fra hender og føtter hvis de får være bare. Bruker kun vanlige klær og dyne og det holder i massevis når vi er ute. Har vært redd jeg har hatt på han for lite tøy, men han er jo alltid varm og svett når jeg tar han opp! Så da er jeg vel ikke dårlig mor helt enda ;o)

Skrevet

Sander svetter også mye. Han er våt på hodet og svetteperlene nesten renner av hodet hans når jeg ammer han. Er ellers også veldig varm, spesielt på hodet, men også på resten av kroppen. Har jeg på han mye klær, så koker han nesten bort. Og luene svetter han veldig fort ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...