Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei K og W :)

Den ruta er kjempefin å gå - men man må nok ha med matpakke/kaker/kaffe selv, da det ikke er noen cafeer før man kommer frem til Huk. Syns det er vel så hyggelig å ta lunsjen ved strandkanten hvis det er penvær.

Sees da!

Hilsen mamma og navnebror :)

Annonse

Vi stiller vi også, kan jo ikke gå glipp av kvikklunsj sine muffinser en gang til :) Får se om jeg klarer å røre sammen noe morsomt jeg også!

Sånn ellers - finnes det en parkeringsplass nær Frogner kirka? Har aldri vært på Bygdøy, så er litt usikker på om det er enklest å komme seg dit med buss eller bil?

klææm - S&J

Hmmm.. Vi er egentlig hos bestemor og bestefar, og skal ikke tilbake til Oslo før til helga, slik at jeg ikke tror at vi rekker noe treff på fredag:(

Men skjønner jeg må tenke litt ekstra på om jeg må reise innover på torsdag.... Kan tenke meg det blir populært hos besteforeldrene..... De er jo helt tussete etter tullemor.

Men muffinsene skal du nok få smake på Siljemor. Mama-jen har bestilt noen med rips og noen med blåbær. Og så blir det nok en ladning med Walters mandel melkesjokolade, og så MÅ vi jo ha noen med daim..

Om det ikke blir denne uka, så blir det neste uke!!

Vi sees plutselig:)

Klem I&I

Hei Silje

Du kan parkere enten i Karenlyst alle som er rett ved bygdøy-lokket, da er det bare 100 meter å gå fra Frognerkilen (ved båthavna). Men da må du hente bilen på vei hjem når turen er ferdig... Evt. går det an å parkere ved Bygdøy Sjøbad (til høyre ved Kongsgården, ser et stort hvitt gammelt herregårdshus på høyre hånd i svingen). Sjekk på kartet!

Ses da!

Hei til dere!

ja, beklager, var lenge borte, men er tilbake!!!! Hadde sikkelig lyst å bli med på tur, men skal besøke svigerina min på Østerdal, mao jeg er borte IGJEN! ;-)

Skal sette opp noen treff jeg også. Kommer med forslag når jeg er tilbake i Oslo. Gleder meg til å se deres babier og dere uten magen!

Stor klem, spesielt til alle Mai-mamaene!

Hilser så mye!

Elga, med Onno

Hei! Var veldig trivelig å treffe dere på tur til Ullevålseter forrige fredag. Ble sliten og var godt fornøyd med meg selv resten av helga:) Må innrømme at flere muffins også frister! Dere kan å kose dere ja:) Kan ikke førstkommende fredag, men er gjerne med dere på tur igjen senere.

Annonse

Jeg og Maja satser sterkt på at vi blir med på trilleturen på fredag. Jeg har forresten satt opp en nettside for oss som er med på disse treffene og turene i Oslo - fint med et sted der vi kan dele bilder og sånt. Har allerede nevnt dette i forumet for Mai 2008-klubben (siden jeg hører hjemme der), men sida er ment for alle som deltar på treff og tur. De som vil være med kan sende meg en pm med epost-adressen sin, så sender jeg ut invitasjoner.

Vi er klar for tur! Jeg stiller gåendes, lille O stiller sovandes (eller gråtandes så mamma måste kraxa edderkoppsviser.. )

Ska leta fram termosen, er den fortsatt hel, ren og pen tar jeg også med kaffe så vi får påtår.

Hmm... Ser her at jeg kanske må sladda rundt med barnvagn i Skien, eller var nu Kvikklunsj sine gode muffinser kommer å hålla hus.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...