Gå til innhold

Bebé comfort hi trek

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en venninne med denne vogna. Den er veldig god å trille, men bagen er liten og VELDIG smal i fotenden. Men den ser kul ut da. Ellers så kan man så vidt jeg vet ikke få full liggestilling i sportsdelen.

Jeg har kjøpt meg en Teutonia S3, den har også vendbar sportsdel. På denne vogna kan man velge mange forskjellige bager. Selv har jeg valg Fashion bagen, den er også forholdsvis liten, men videre en Bebe Confort vognen. Det som er veldig kjekt med denne vognen, er at sportsvogndelen kan legges helt flat, og dersom bagen blir for liten så kan man kjøpe en vognforlenger til ca 250 kr. Denne gjør sportsvognen om til en stor bagvogn.

Lykke til med vognvalget!

Har fått vognen demonstrert. Bagen virker ikke liten i forhold til de fleste andre vogner, men den er jo smal nederst. Sportsdelen kan legges flatt i ryggen, men er støpt slik at den da har en liten kant ved setet. Vil ikke tro det er spesielt ubehagelig for den lille.

Teutonia er jeg litt skeptisk til pga. hjulene. Har trillet noen slike ved forskjellige anledinger, og selv om de er lette er det som om det henger sirup på hjulene. Vet at mange skryter av dem, men jeg tror jeg er uenig:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...