MJ<3 Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Kom akkurat på at jeg glemte å pusse de to søte små tennene til guttebassen IGJEN!! Det har bare ikke blitt rutine for meg ennå. Huff huff... Pusser dere morgen og kveld, eller kun kveld evt morgen?
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Blir så jeg ikke får gjort det hver kveld pga at han som regel sovner ved puppen og da er det dumt å vekke han for å pusse tenner.. men jeg prøver å gjøre det så sant han ikke har sovnet! Tar jeg ikke tannpussen på kvelden blir det på morgenen:) Tror ikke det er noen krise
Jewel m/jente får gutt Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Snupp har fått to tenner nå, så må begynne og pusse. Bruker dere tannkrem?
MJ<3 Skrevet 12. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2008 Takk for svar, nå føler jeg meg ikke så teit:) Vi bruker barnetannkrem, en bitteliten prikk på børsten. Får jo ikke akkurat spyttet ut igjen:)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 ok. Takk for svar. Ikke meningen og "kuppe" tråden din.
Gjest Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Hs sa forresten til oss at vi godt kunne bruke samme tannkremen som vi bruker, fordi barnetannkremen bare er unødvendig søt.. Så når de blir større så vil de ha mer og mer tannkrem for det smaker så godt. Men ikke vet jeg, har ikke begynt med tannpuss her enda...
MJ<3 Skrevet 12. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2008 Hehe ja nå ble jeg sint:) Neida, greit å dele erfaringer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå