kjære lille Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 At en må på do i løpet av natta? Jeg har nesten aldri vært den som må opp å på do i løpet av natta,men slik har det vært denne pp på pergotime.... Noen erfaringer på dette?
to snart tre Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Ja det har jeg opplevd. Har fått hyppigere do besøk (noe som medførte at jeg håpet noe annet var på gang... he he). Jeg har opplevd at mange av bivirkningene på pergo har vært like som det enkelte får når de blir gravide, men uten at jeg har blitt det selv ennå
kirsty*2barnsmamma Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Samme her! Jeg tror det er homronelt jeg da, noe spm presser på slik at blæra ikke holder på noenting...
*Mysillen* Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 jeg løper på do HELE tiden! blir så lei...så er det jo knapt at det kommer no tiss nesten..å sååå blære spreng da. Når jeg går på do før jeg legger meg på kvelden så går det sikkert 3 min til jeg må på do igjen... Er gjerne opp noen ganger om natta å...hehe
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 oh yes!!!! Løper på do HELE tida og skjønner ikke hvor alt kommer fra. Jeg drikker jo så lite og likevel tisser jeg sikkert hver time..... Blir jo lurt til å tro at noe er på gang.. he he
lamor Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 jepp her også =)=) hele dagen hele natten....
Nullenusken Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Hele dagen og hele natta her og ja.... Har fortsatt i pausemnd etter pergo også, så kan ikke si jeg gleder meg til å begynne på ny kur til uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå