Gå til innhold

Har verdens beste barnehage!

Anbefalte innlegg

Er bare morro å levere sønnen min i barnehagen om morgenen. Han kaster seg i armene på de ansatte og vinker til oss. Noen dager har han ikke tid til å vinke han bare løper inn. Når vi henter han er han super fornøyd, kommer løpende mot meg. Viser meg stolt rundt også.

Noen dager har jeg hentet han tdlig ettersom jeg er hjemme for tiden og da ser jeg hvor flinke de ansatte er både med han og de andre barna der. Alle ungen ser ut til å trives.

Barnehagen er også flink til å hjelpe med oppdragelsen. De spør oss om hvordan vi har det hjemme og om det er ting vi vil at de følger opp osv. Så er de flinke til å snakke med oss hver dag når vi henter gutten. Da forteller de oss om ting de trenger på, det kan for eksempel være det å si takk etter maten, høre etter på beskjeder osv. Han har blitt så flink og jeg er utrolig stolt over hvor mye han kan og at han gleder seg over alt han kan og får til. Han er 19 mnd, sier alltid takk etter maten eller hvis han får noe, han snakker med to ord setninger, er godt likt av alle i barnehagen osv (skryte).

Stolt mor kan du si, men utrolig stolt over hvor flinke de er med han i barnehagen. De skal ha mye av æren.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138676266-har-verdens-beste-barnehage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her :)

Gutten elsker å være i bhg. Hvergang jeg levere han, løper han alltid inn til de andre barna og begynner å leke med dem. Får sjelden tid til å si hadet til meg. Og når jeg henter etter jobben, får jeg alltid bra tilbakemelding. Dem er veldig flinke til å møte oss foreldre og fortelle hvordan det har gått eller hva dem har gjort den dagen.

Jeg er super fornøyd med både bhg og personalet der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...