Gå til innhold

noen fra bergen område ?

MUFFINSEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jente på 21 år med termin i januar som kunne tenkt og blitt kjent med noen flere på min alder med mage :) bor i åsane nå men jeg og sambo skal flytte til osterøy(sukk) om 3 mnd og skal bo der til vi finner noe og kjøpe i åsane :)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg bor på espeland og har termin i mai.er forresten 20 år.hvis du har lyst til å bli kjent kan du jo sende meg en melding....er forresen første barnet vi venter....

hadde vært veldig koselig å bli kjent med noen som bor så nærmt

Skrevet

har sendt den en melding :) koselig og bli kjent med flere i område ja :)

Skrevet

Jeg er 22 og bor i Bergen :) Har termin i mars, nr 2.

Skrevet

Hei! Jeg er 22 og bor med min samboer på 25år i Åsane. Har termin ca 14 mai. Ingen synlig mage på meg enda, men kunne gjerne tenke meg å bli kjent med folk selv :)

Skrevet

jeg blir 20år i oktober og bor i byen, og har termin 29.april :) så er 10uker nå =)

men får ikke komme på UL før i uke 18.. noen her som har vært på KK å tatt UL? Eller i d hele tatt om åssen d er å ta UL?

• 3 uker senere...
Skrevet

hei hei :D

er 21 år jeg og.

Venter nr 2 nå i november..

Kommer fra Askøy da, så er et lite stykke unna..

Skrevet

Mie88: Fikk ikke til å sende deg melding så svarer deg her. Jeg var på KK for et par dager siden pga kvalme. Legen ville utelukke at det var to der inne (ofte mer kvalme da) så tok UL. Det var helt fantastisk! Han roter ikke der nede eller noen ting, ikke noe skummelt. Bare en tynn stav han har rett innenfor for å se på livmoren. Når ser spiren på skjermen tenker du ikke over at du ligger der å spriker ;)

Altså, når man er før uke 18 er det vaginal UL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...