Gå til innhold

JIPPIIIII=) jeg er så spent=)noen erfaringer om en kan være frisk og rask 1.gang men dårlig med nr.2????

gutt06+jente10*Fødeklar*

Anbefalte innlegg

var til legen i dag,og fikk vite at jeg kan bli gravid igjen nå om jeg ønsker!!! har en gutt som blir tre i januar,men tok en liten bukplastikk i januar i år,pga stort fettforkle,og fikk høre i ettertid at det ikke er så bra å få barn etterpå. men snakket med legen i dag og hun sjekket opp i det og jeg kunne fint bli gravid igjen nå=) men var lurt å gå ned 5-6 kg så huden min fikk litt spillerom å strekke seg på(er 75 nå)... men det skal jeg jammen klare=) og passe på at jeg ikke går opp så mye.så vi drar ut spiralen i desember,venter på en menstruasjon og kjører på!=) er så spent! har så masse jeg lurer på også.blir nok en utfordring med en treåring som er helt turbo og være gravid. men var veldig frisk sist svangerskap,ikke kvalm el noe.bare så innmari stor.noen som hvet hva en kan forvente med nr 2? om det er ofte en er bra med nr 1 og så bli veeeldig kvalm ol med nr 2?

hilsen speeent mamma til 1=)

Fortsetter under...

Heisann :)

Jeg tok bukplastikk i mars i fjor,(Omvendt T snitt) og ble gravid i juni, bare 2 mnd etterpå.

Var jo ikke planlangt.

Ble redd for hvordan det ville gå med den nye fine magen min,

Men jeg var heldig, ble ikke så stor, så magen var like flat og fin bare 3 dager etter fødsel.

Nå er jeg gravid igjen. Ble gravid igjen 2 mnd etter fødsel, og er jo spent denne ganga også, på om jeg blir stor og hvordan magen blir.

Er nå 17 uker på vei, og har ikke fått mage enda, så det kan være jeg er heldig og ikke blir så stor denne ganga heller, Men man vet jo aldri

Kan være jeg blir diger.. hehe..

Det blir som det blir tenker jeg,

Er jo verdt det, når man tenker på hva man får. En liten baby :)

Men jeg smørte magen, og skal begynne å smøre den nå også. Om det hjelper vet jeg ikke, men det gjør det ihvertfall ikke værre :)

Så det er verdt et forsøk.

Håper du også er like heldig og ikke ødelegger resultatet etter bukplastikken din :)

Ang det du lurer på om det er forskjell på svangerskapene 1 og 2 kan jeg ikke svare så godt på.

Jeg er gravid med nr 5, og alle har igrunnen vært like.

Har ikke vært dårlig med noen av de ;)

Skulle nå tro at hvis du slapp unna kvalmen med nr 1 kan du være like heldig med nr 2. Får håpe det ihvertfall. Ikke godt å gå rundt å være kvalm...

Du må ha masse lykke til! :)

Hei.. Jeg var frisk og rask med de to første.. Tenker da på kvalme. Med nr3 nå var jeg veldig dårlig fram til omtrent uke 18. Bra fra uke 10-13 så kom det igjen. Men har vært bra de to siste ukene.. Jente nå, to gutter først.. Noen sier det er forskjell ettersom åssen kjønn du får.. Noen er friske med begge kjønn, noen er friske med jenter og ¨dårlige med gutter og omvendt. Og noen er dårlige uansett.. Så dette må du nok bare ta som det kommer.. Håper du slipper den verste kvalmen da... Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...