Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Min gutt på 19 mnd snakker masse og bruker to ord setninger ofte (min ball, pappa bil....). Syntes dette er utrolig morro. En venninne av meg har en unge på samme alder men han sier ingenting. Har hørt han si mamma en gang.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Her snakkes det også masse. Er 18 mnd.
Lykkeliten og jeg Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Mini på 13 mnd har begynt å snakke en del. Mamma, pappa, tante, pus, baby, tørst, kjeks (hehe), bie (biiiii, hehe), bil, vov, se, oi.. ja det er det jeg kommer på nå. Det dukker stadig opp noe nytt
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Hun er 16 mnd og skravla går i ett. Men det meste er jo uforståelig bubbel da. Hun kan si hodet, øyet, nese, nei, ja, mamma, pappa, se, der, mer, namnam, hade, hei, fisj/æsj, mjau, ha den, takk/takktakk, kommer ikke på mer... Så synger/nynner hun en del også. Veldig koselig å høre på :-)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Har ei snuppe på 22 mnd. som allerede kan si fem ord setninger:) Ja, hun skravler hele tiden og det har hun gjort lenge;) Ingen søsken...
Honningmelon Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Oi, femordssetninger når hun ikke er 2 år en gang. Da er hun flink :-) Jenta mi er 22 mnd, og hun snakker ofte i 2-3 ordssetninger.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Takk! Ja, vi er så stolte atte;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå