Lillebror og stoerebror Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Kjøpte mme som ar gått ut på datoen for over 6 mnd siden. Pleier alltid å sjekke datoen men tydeligvis ikke denne gangen og gutten min har fått halve pakken. Ser ikke ut som om han er dårlig nå, men vet jo at det kan være veldig farlig.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Om han ikke har vist nen reaksjon etter og ha spist halve pakken så tror jeg at du ikke trenger bekymre deg, men du kan jo ringe legevakta bare for og høre med. Også ville jeg tatt med meg pakken på butikken jeg kjøpte den og gitt de en kraftig overhaling, de må jo være flinkere til og sjekke at varene de har i butikken holder seg inna for dato og 6 mnd det er jo j.... drøyt.. Greit nok at vi kansje burde sjekke datoen før vi bruker ting men jeg synes at det burde være unødvendig jeg da og skulle sjekke dato på alt vi kjøper.
Duracella Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Ja dette opplevde vi også! Ikke moro. Pakken vår var bare noen uker for gammel den da, men likevel!!! Har lært å sjekke dato. Men det gikk bra med baby, merket ingenting. Ergelig nok hadde jeg kastet kvitteringen ellers skulle de fått den tilbake. Det går sikkert bra! Men jeg vet ikke når man kan være sikker?
Lillebror og stoerebror Skrevet 12. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2008 Sendte mannen min tilbake med pakken og det var en ung jente der og hun sa bare "oisann" du kan hente en ny. Som om vi vil ha en ny? Vi fikk heller pengene tilbake. Tenk at det kan gå over 6 mnd mellom hver gang de sjekker varene. Er jo helt utrolig. Og dette er på en butikk med mye kunder og en utrolig lekker butikk. Sender nok en mail til prix sentralt eller snakker med sjefen på mandag. Det går jo rett og slett ikke ann. Er snakk om spedbarnsmat...
k.v.l Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Jeg kjøpte en pakke med mme som var gått ut for et år siden. Jeg så det heldigvis før jeg ga det til småen. Men jeg gikk tilbake til butikken og kjeftet på butikksjefen. Det er jo helt utrolig at de ikke sjekker sånt før de setter det i hyllene.
Brenda med 2 ute Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Klart butikken skal sjekke dette, men til syvende og sist er det du som forelder som har ansvaret for at maten til bebien din er bra. Om dere hisser dere så mye opp over butikkens manglende rutiner skal du virkelig gi deg selv en skikkelig overhaling som ikke sjekket datoen selv...
Lillebror og stoerebror Skrevet 12. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2008 Leser du det vi skriver før du svarer?
Petuniamor Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Så bra at du skrev om det her, for nå kommer vi til å være obs på det når vesla vår begynner med grøt og evt mme. Fort gjort å glemme å sjekke datoer på det man kjøper i butikken. De har jo ikke lov til å selge varer som er utgått. Bra du strammet dem opp. Ettersom det er en vare som holder så lenge, så er det sikkert ikke noe farlig at han har spist litt av den, men forstår at det er kjipt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå