Gå til innhold

Reima eller Troll vinterdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring? Det sies jo at Troll vinterdress er så praktisk, fordi man kan ta ut foret og bruke den som overgangsdress. Men da kan man jo like gjerne kjøpe en reima vinterdress og overgangsdress for samme pris.

Det jeg lurer mest på i forhold til disse dressene, er hvem av dressene som holder best på varmen når det er ordentlig kaldt, og hvem som er mest vanntett.

Hilsen mamma til gutt på to og et halvt år :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi hatt begge to og min erfaring er at Reima holder best på både varme og vann.

Eldstegutten min hadde Troll et par sesonger, men opplevde at den ofte ikke var varm nok på kalde dager.

Sverger til Reima her i huset. :o)

Skrevet

Jeg sverger til Reimatec+, men har ikke prøvd Troll. Det er nok lurest å høre på de som har testet ut begge dressene, jeg er jo litt subjektiv, men siden jeg er så fornøyd med Reima, så ønsker jeg ikke å prøve noe annet :)

Skrevet

Glemte å si at Reima har nå i år også fått løst fõr til parkdressene sine.

Skrevet

Har hatt begge og har vært fornøyd med begge. Har valgt Troll igjen i år, synes den er super praktisk med at man kan bruke den om høsten og våren. Men nå ser jeg at noen skriver at Reima har fått uttagbart för også, så da er det jo ikke lett i denne dress verdenen. Vil tro at begge dressene har samme effekt, det er bare å velge den du liker best.

Skrevet

Veldig vanskelig spørsmål! Jeg har erfaring med begge; i fjor hadde jeg Reima til begge, nå har jeg kjøpt Troll til dem. Reima er ikke så slitesterk med større er min erfaring. Vi bor i Fredrikstad og her er det ikke så mange snødager. Men hadde jeg bodd i distriktet med masse snø hadde jeg valgt ReimaTec.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...