lillemei91 Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Noen som vet noe om festeblødninger? Er det noen dråper eller mere? Grunnen til at jeg spør er at jeg går på p-piller (symfase) men på den 15 pilledagen fikk jeg mensen eller noe i en halv dag så gikk det over igjen. Anyone ?
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Festeblødningen min var veldig liten, den var berre litt rø-rosa inni utfloden, som eg såg på papiret vertfall..
Baby<3 Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 må man ha en festeblødning? jeg mener har alle det ? jeg husker jeg hadde en liten dråpe forige gang jeg var gravid, sånn ca 2 uker etter ventet mens, men har ikke hatt noe denne gangen, skal alle få det ? og når er det vanlig?
Maf og lillemann Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 det er mer uvanlig enn vanlig å ha såkallt festeblødning (sånn som jeg har forstått det) Går du på p-piller, så var det sikkert bare en liten hormonell blødning- ganske vanlig når man går på prevensjon å få en liten blødning innemellom. hvis du får problemer med det, så ville jeg prøvd å bytte merke, eller gått over til noe annet (p ring, p sprøyte ect.) Du er neppe gravid fordi du hadde en liten blødning
gutt09&spire11 Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Hei Jeg hadde også bare litt rød-rosa utflod. Noen jenter får blødninger, andre ikke. Har gått på p-piller sammenhengende med samme merket i 6 år, og da sluttet mensen min, bare noen små blødninger i året. Var jeg deg ville jeg hørt med fastlegen din og spurt om du kan bytte merke. Har hørt at det ikke er bra med verken p-sprøyte(over lengre tid) eller p-stav(vanskelig å bli gravid seinere). Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå