Gå til innhold

Festeblødninger

lillemei91

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet noe om festeblødninger? Er det noen dråper eller mere? Grunnen til at jeg spør er at jeg går på p-piller (symfase) men på den 15 pilledagen fikk jeg mensen eller noe i en halv dag så gikk det over igjen.

Anyone ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Festeblødningen min var veldig liten, den var berre litt rø-rosa inni utfloden, som eg såg på papiret vertfall..

• 2 uker senere...
Skrevet

må man ha en festeblødning? jeg mener har alle det ? jeg husker jeg hadde en liten dråpe forige gang jeg var gravid, sånn ca 2 uker etter ventet mens, men har ikke hatt noe denne gangen, skal alle få det ? og når er det vanlig?

Skrevet

det er mer uvanlig enn vanlig å ha såkallt festeblødning (sånn som jeg har forstått det)

Går du på p-piller, så var det sikkert bare en liten hormonell blødning- ganske vanlig når man går på prevensjon å få en liten blødning innemellom.

hvis du får problemer med det, så ville jeg prøvd å bytte merke, eller gått over til noe annet (p ring, p sprøyte ect.)

Du er neppe gravid fordi du hadde en liten blødning ;)

Skrevet

Hei

Jeg hadde også bare litt rød-rosa utflod. Noen jenter får blødninger, andre ikke. Har gått på p-piller sammenhengende med samme merket i 6 år, og da sluttet mensen min, bare noen små blødninger i året. Var jeg deg ville jeg hørt med fastlegen din og spurt om du kan bytte merke. Har hørt at det ikke er bra med verken p-sprøyte(over lengre tid) eller p-stav(vanskelig å bli gravid seinere). Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...