Gå til innhold

hva vil denne natten bringe???????????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg veldig spent på hvordan natta vil bli. Han har jo som sagt våknet hver natt og holdt på en times tid.Han fikk en god porsjon grøt 17:00 i dag, så ikke spesielt seint. Han har hatt høyt aktivitets nivå frem til kl 19, da sovnet han i bilen på vei hjem.

Har ihvertfall bestemt at nå skal jeg gå ordentlig inn for hysj metoden, om jeg så må stå å holde han fast i 1 time og hysje på han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til:-) Har kjøpt Karin Naphaug boken idag jeg... står masse bra tips der!

Skrevet

Jeg begynte med hysj-metoden for 2 kvelder siden. Lillemann ville kun sove ved siden av mamman sin og han sovnet ikke med mindre han hadde puppen i munnen (Han er 3mnd) og jeg fikk aldri sove skikkelig godt. Hadde en kamp uten like, krevde aaaaaaaaaaaaalt jeg hadde av tålmodighet! Skrek i nesten hele første natten! Stakkar liten...jeg hadde sååå vondt i mammahjertet mitt, men jeg kunne ikke gi meg! Selvfølgelig tok jeg han opp når det sto på som verst, men la han ned med en gang han roet seg. I natt sovnet han etter 1 times skriking ved legging og våknet kun for mat på natten og sovnet SELV i sengen sin! Jeg var så stolt!! I kveld sovnet han først selv i sengen, våknet etter 1 time og skrek i 5 min og nå sover han så godt, så godt uten puppebestikkelser eller byssing! Han er sååå flink gutten min! IKKE GI OPP SIER JEG BARE!!! Det funker faktisk!!! Lykke til!!!

Skrevet

Kanskje jeg må få se litt på den boken:)

Frem til kl 23 hadde jeg ammet 2 ganger, så blir veldig spennende å se hvor lenge han sover nå. Krysser fingrene.

Skrevet

Ok natten var ikke helt pyton. siste amming var kl 23.

Mini våknet igjen kl 5, spiste godt og var våken. Lot han ligge ca 30 min før han begynte å sutre, da brukte jeg hysj metoden og god natt cd fra go boken. sovnet igjen kl6 og sov til 7:30 (våkner som regel kl 7). mor er ganske så trøtt, men vet ikke om jeg får sovet noe i dag

følg med i morgen:)

Skrevet

ok her er fortsettelsen.

Han sovna omsider kl 19:30, var veldig urolig i kroppen. spiste litt før kl 24 og 4, våknet igjen kl 6 men da la jeg meg med han i ekstrasenga og sovna, så har ikke hatt noe våken tid, og sov helt til 7:45 så det er bra.

Men jeg var sikkert verden verste mor i natt. Vi satt og så på tv og kosa oss, og i 12 tida syntes jeg jeg hørte noe og gikk for å gå opp, da jeg kommer til trappen hører jeg at han HYLgriner, løper opp og finner han i fotenden av senga inntulla inni dyna, så derfor har jeg ikke hørt noe særlig. Fikk kjempevondt av han, prøvde å trøste men han bare fortsatte, for han var jo sulten og da nytter det ikke bare med kos. Han roet seg raskt da, fikk pupp og så kosa vi litt i gyngestolen før jeg la han igjen.

Uff da fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet, har jo alltid hørt han når han våkner,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...