♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Har malt i vannet jeg lager grøt av. Ene grøten med mme (maisgrøt) og andre med bare vann med malt i (Hvetegrøt med frukt) Saken er den at han bæsjer opptil 5 ganger om dagen, minimum 2. Men så lurer jeg på om det er særlig smart å bare slutte tvert... De bæsje-bleiene han er ikke flytende, men mer fast konsistens. Er derfor redd det vil stoppe om om jeg slutter. Sliter ikke med å få det ut nå, er jo opptil 5 på en dag. Idag "bare" 4. Hadde før malt i alle flaskene, også da når jeg ammet ved siden av. Så gikk jeg bare over til flaske og hadde malt i alle flaskene. Så trappet ned til kun 1 flaske med malt i før jeg sluttet med den og. Har ca en halv t-skje malt på 120 ml med vann.... Noen som har peiling her?!?! Han er syv måneder til onsdag hvis det har noe å bety. Spiser også middag utenom. Grøt 2 ganger daglig og to flasker utenom som egne måltid. Vann til grøten.
frøken lykke Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Begynte du med malt fordi han slet med å få det ut da? Jeg trodde i alle fall at det var det maltekstraktens formål var. Dermed -hvis han ikke sliter med forstoppelse er det vel bare å slutte? Hvis ikke det er noe annet lurt med malt som jeg ikke har hørt om da..
Sannemamma Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Jeg regulerer malt etter behov, når bæsjen er litt myk eller løs hopper jeg over malt en dag, til den blir fast igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå