Gå til innhold

Inspirasjon til leggerutiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres leggerutiner ? Hvis dere vil dele det med meg så setter jeg veldig pris på det :) sikkert noe jeg kan lære der :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har fra første stund hatt rutine på kvelden med pysj kl19. til å begynne med var det han som bestemte når han skulle sove, siden han spiste frem til kl 23-24 tida. etterhvert har han sovnet tidligere og tidligere.

Nå som han er 5,5 mnd er rutinen slik:

mellom 17 og 18 grøt, 18:30/19 pysj, og 19/19:30 pupp på rommet og så natta sanger mens han skal rape, og natti natt

Skrevet

Go`gutten er (fysj, hvor fort tiden går) 4 uker i morgen, og har siden dag 1 blitt stelt for kvelden og fått på pysj ca 1830 sammen med storesøster. Og har nå i et par uker sovnet for kvelden med 20 tiden. Spiser da igjen når jeg legger med rundt 23, og så et par/tre ganger på natta men er da ikke våken. Frem til jeg legger meg ligger han i stua, men etter det er det i senga. Vi står opp rundt 8.

Han får foreløpig ny bleie når jeg legger meg siden han tisser så sinnsykt mye, men bortsett fra det er det ingen bleieskift etter kveldsstell før neste morgen om det ikke er kommet avføring.

Kan jo fort snu, men foreløpig virker dette her iallefall :-)

Skrevet

Jeg har en sønn på 10 mnd. Vi spiser kveldsmat 18.30 også tar vi på pysj så får han ei flaske melk som siste ting før senga. Han blir da lagt i sengen og vi synger et par sanger og går ut. Roer han seg ikke med engang. går vi litt inn og ut av rommet viser vi er der. Men som regel sovner han under første sangen:) hehe

Skrevet

Her har vi grøt mellom 17 - 18, eventuelt bad etter mat og på med pysj. Han blir alltid trøtt ett sted mellom 19 - 20, så legger han når han viser de første tretthetstegnene. (Legger jeg han før er det bare hyl og skrik) Han sovner i løpet av 2 minutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...