lille sprelle Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Har begynt å tenke på neste sesong da er frøkna stor nok til å være med på sykkel. Er det noen som har erfaring eller tips til hva jeg bør satse på? (blir 1 år i mars)
Gjest -<<- Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Med én unge? Sete, definitivt. Det er langt behageligere å sykle med, særlig om man som vi sykler mye i tettbygde strøk. Du veksler langt lettere mellom vei og fortau etc. Vognen har jo fordeler i forhold til at ungen sitter mer beskyttet mot regn og vind, og det kjennes tryggere dersom man sykler på vinterføre - bedre balanse på glatt vei. Også bedre plass til bagasje. Men sånn utover det er setet en absolutt favoritt.
brooklyn Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Må si meg enig. Vi bor på landet og det er bare en smal vei her. Vi har vogn og det er håpløst når det kommer bilder. Da er det å karre seg langt ut i grøften og buksere alt opp på veien igjen etterpå. Når det er sagt, elsker mini å sitte i den vognen. Han har med seg litt leker, en flaske med drikke, et eple og en kjeks, og han kan sitte der i evigheter, også når vognen ikke er koblet på sykkelen:)) Men, som sagt, ikke helt praktisk på smale landeveier, så til våren kommer et sykkelsete i hus istedet.
nickoline og supermann Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 vogn. har begge deler. føler meg tryggest med vogn... og gutten min liker den best også....
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Vi har vogn og har brukt det endel. Kjekt når vi har vært på butikken og handlet litt. Får plass til litt bagasje. Har nå en på snart 4 år og en på 6 mnd. Så til sommeren kan begge to sitte baki vogna. Men etterhvert kommer jo han største til å sykle selv så kjøper da kanskje sete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå