Gå til innhold

Kan noen fortelle meg om sine SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror virkelig jeg har mistet og har vært hos lege,og skal på sykehuset i morgen tidlig.Jeg satte inn og er/var fem uker på vei,fikk blod i utfloden i går,en del menssmerter i natt og i dag kom det en stor gelatinklump med en blodklump i....som kan tyde på SA...Noen som har sett sine???(unnskyld detaljene)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, føler så veldig med deg! Jeg sitter med tårer i øyekroken og med en slikkelig flash-back. Jeg hadde nemlig det samme i desember i fjor. Var da 5+2 på vei. Begynte med en blødning og etter noen timer kom det noen gele-aktige klumper (store). Et kvarters tid etterpå kom det tilsvarende gele-klumper, men i tillegg kom det en klinkekul stor "blære" som var fostersekken. Da var det ingen tvil om hva som hadde skjedd. Utrolig grusomt å stå med "barnet" i hendene... Etterpå ga blødningen seg helt (var fryseforsøk etter andre runde IVF), og mensen kom halvannet døgn etterpå (da jeg hadde sluttet med progynova). Det var helt forferdelig, og jeg tror det er verre for oss som ikke bare kan "prøve igjen neste måned" sånn som enkelte andre kan. Det var liksom ikke noe som kunne trøste. Ikke ett eneste lyspunkt eller en eneste tanke på hvordan jeg skulle komme videre. I tillegg kom jula rett etterpå og det ble helt spesiell høytid. Rømte feks fra feiring hos svigers og hjem til mine foreldre.

Håper virkelig at dette ikke har skjedd med deg, men at du til tross for det som har skjedd har et levende foster der inne! Det er jo håp inntil det motsatte er bevist. Jeg skal krysse fingrene for deg!! Unner ingen å gå gjennom en SA.

Har nå akkurat satt inn to nye egg etter fjerde runde IVF og håper virkelig på positiv utgang denne gangen. Selv om jeg dengang ikke trodde jeg skulle komme meg videre så har jeg det. Henter krefter fra ukjente steder. Så ikke gi opp!!

Stooor klem fra meg!

Og unnskyld detaljene, her også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...