Mammatil2søteprinsesser<3 Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Liker du ditt eget og mannens navn? Jeg heter Astrid, et helt greit navn... Mannen heter Thor-Erik, synes det passet godt sammen og er ganske fint.... Vanlige navn for vår aldersgruppe egentlig....
Gjest Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Har ikke all verdens behov for å legge det ut, nei.
Mammatil2søteprinsesser<3 Skrevet 12. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2008 Du velger jo selv hva du vil svare på =) Du behøver ikke å legge ut noe du ikke vil... Noen velger å legge ut navnet på barna sine, andre ikke. Noen navnet sitt, andre ikke. Har ikke forlanget noe som helst.
Gjest Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Angrer egentlig litt på at jeg har lagt ut Avas navn, men pytt heller :-) Forresten synes jeg Astrid er et herlig navn :-)
Mammatil2søteprinsesser<3 Skrevet 12. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2008 Du velger selv hva du vil legge ut, det er allikevel ingen vits å svare på innlegget når det bare er for å si "nei det får du aldri vite"... Det er jo ikke spørsmålet;-) Takk skal du ha
Gjest Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Jeg heter A. Cecilia, mannen Ben :-) Barna mine heter Elisabeth & Benjamin :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå