Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært til UL i dag:) Alt så supert ut, og slimhinnen er kjempeklar for to små gullegg:))

Klinikken har allerede hostet opp en donor som er klar for uttak på MANDAG!!! Da blir det altså innsetting på onsdag eller fredag!! Jeg gleder meg!! JUHU!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sååååå fantastisk å høre, ble kjempe glad på dine vegne. Jeg skal ligger her og krysse alt jeg har for at du nå lykkes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dette blir super spennende å følge .o))))))

STOR KLEM FRA MEG..

Skrevet

Johoooooo....!

Så bra. Dette blir spennende!!!

Masse lykketanker er sendt over

klem

Skrevet

Tusen takk, jenter:)))

Det gikk litt fort i svingene da jeg skrev innlegget; det riktige er såklart at det blir innsetting TORSDAG eller LØRDAG!

Skrevet

da må du ha masse masse lykke til:D Håper dette er lykke eggene

Skrevet

Så utrolig bra Frøya!!!! DENNE gangen skal det bli vår tur :)

Jeg skal også ha innsetting onsdag og håper at eggene mine denne gangen deler seg som de skal! Da har vi vel "ikm" samtidig denne gangen da :)

Skrevet

Jeg skal krysse fingrene, sende gode tanker om at denne gangen blir det deres tur:-)

Lykke til!!!!!:-)

Skrevet

Tusen takk, jenter:))

Turbo; denne gangen SKAL vi lykkes!! Jeg er en dag eller tre etter deg. Gikk litt fort i svingene i det første innlegget. Har innsett på dag 3 eller fem som da blir torsdag eller lørdag:) Lykke til med uttak på mandag!!

Skrevet

Hurra!! Når reiser dere? Mange som har blitt gravide her inne i det siste. Får håpe det er smittsomt! ;-) (Jeg skal teste i morgen, men jeg har ikke helt "trua".)

Lykke til!! :-))))

Skrevet

Lykke til med innsettingen Frøya. Denne gangen skal det gå.

Skrevet

Tusen takk, jenter:)) Er så godt med all støtten fra dere:))

Kick og Mille; jeg håper så inderlig at dere begge er med på den blå bølgen som er her inne for tiden!! Jeg heier på dere begge!!

Chaiemae; København i desember er sikkert helt fantastisk!! Litt småmisunnelig på deg som skal dit:)) Går dette forsøket i vasken blir det Tampere i desember eller januar alt etter når donor er klar, og det er noe heeeeeeeeeelt annet enn København;)

Klem klem

Skrevet

Så flott å komme inn hit å lese gode nyheter.

Jeg krysser fingrene for deg i den kommende uken,

og melder meg i heiagjengen som denne gang skal heie deg

helt i mål ! Lykke til vennen :o)

Skrevet

Masse lykke til - nå er det din tur!

Klem

Skrevet

Tusen takk, Vilsågjerne og snøfilla:))

Avreise nærmer seg med stormskritt, og dette går nesten FOR fort. Merkelig følelse:))

Klem

Skrevet

Ønsker deg en god tur snuppa !

Krysser fingrene for deg jeg :o)

Klemmer !

Skrevet

Tusen takk, snuppa:))))

Går spent og venter på mail fra klinikken nå om gårsdagens fangst og hvordan det står til med de søte små i dag:))

Klem

Skrevet

Ønsker deg en riktig god tur... og lykke til med innsetting og ruging...tvi tvi.....:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...