Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Eller blir det bare tull...? Skal ha gjester på pizza her etterpå, og tar så lang tid dersom jeg må steke en og en.. Hvis jeg bruker varmluft, burde det gå bra eller?? Litt teit spm dette her, men.. hehe;) Håper noen kan svare da
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 De er hjemmelaget og i langpanne, om det skulle ha noe betydning..
Supha Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Har prøvd det og det funka dårlig Etter det har jeg stekt en og en... folk forsyner seg jo av den ene mens de venter på den andre. Ville gått for steiking i to omganger ja!
Supha Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Og hjemmelaget pizza er best på sterk varme på vanlig steking....ikke varmluft.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Æææææsj, hehe.. Ja, ja.. Får bare steke de en og en da Er to forskjellige pizzaer skjønner du, så da hadde det vært greit å ha begge ferdig likt.. Er jo alltid noen som ikke liker sånn og sånn.. Men, men.. Det går;) Takk for svar da
Supha Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Kan du ikke lage "half and half" da? Det har jeg gjort noen gangrer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå